PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

marți, 25 martie 2014

POEZIE-POPA INES VANDA-DE CE TE MIRI ?

De ce te miri? ...poezie de Popa Ines Vanda

 BY VICTORITA PADURARU

Ларса (568x486, 262Kb)


De ce te miri?

Când aparent de nicăieri, 
În curcubeu multicolor, 
Din alte zări, eu, cea de ieri, 
Îți voi surâde-ntamplător, 

Să știi că stele îți aprind 
Din galaxii de necuprins, 
Cu vis de îngeri te colind, 
Cristal de dragoste nestins. 

Iar te surprind? Vin din uitări, 
Din maci astrali sau ploi de-argint? 
Sunt vals oprit de nechemări, 
Privește-mi ochii, ei nu mint! 

Un mag și-un înger! Nu îi vezi? 
Îți prind aripi să poți zbura. 
Te-mbrătișez ! Nu, nu visezi! 
Cât te iubesc! Poți îndura? 

Nu, n-am plecat! Îți este dor? 
Te cheamă voci din univers? 
Cu nuferi strânși din sfânt fior
Îți cern iubire, vers cu vers! 

Fără să ceri, ți-am dăruit 
Eternități de îngeri vii, 
N-ai înțeles! N-am drămuit 
Nimic din cerul meu, să știi ! 

Când lacrima-ți de dor pustiu 
În mici boboci de trandafiri 
Va sângera, va fi târziu! 
Eu voi lipsi ! De ce te miri? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu