PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 18 mai 2014

BLOGUL MEU TAGGED.....

    • “ Ce suntem noi pentru viata?Nimic,suntem doar niste trecatori care deschid o usa,intra,stau o perioada si apoi pleaca.Pe cand viata pentru noi inseamna totul.Tristeti,bucurii, realizari ,esecuri, iubiri,familie ,prieteni, bani,educatie,distractie …absolut totul. Nu uita .. .viata ne-a fost data ca sa fie traita, nu ca sa stam intr-un colt si sa ne plangem de mila!
      •  
      •  
      •  
      •  
      Photobucket
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      Femeile
      sunt precum merele neculese. Cele mai bune sunt in varful pomului.
      Majoritatea barbatilor nu vor sa se intinda dupa cele mai bune fiindca
      se tem sa nu cada si sa se raneasca. Prefera in schimb merele cazute pe
      jos, care nu sunt la fel de bune, dar care sunt mai usor de luat.
      Merele din varful pomului se gandesc ca este ceva in neregula cu ele
      cand de fapt sunt extraordinare. Trebuie numai sa astepte sa apara
      barbatul potrivit care sa fie suficient de curajos sa urce pana in
      varful pomului...
      •  
      Nu sunt urata,dar nici frumosa
      Nu sunt buna,dar nici prea rea
      Nu sunt floare si nici pom
      Sunt ceea ce sunt: un om.
      Nu sunt mare,dar nici mica,
      Am curaj dar mi-e si frica,
      Am sperante si visez,
      Pot sa cant si sa dansez.
      Nu sunt inger dar nici drac,
      Pot sa ma cert, dar sa si tac,
      Nu sunt perfecta,mai si gresesc
      Dar pot sa ascult si sa vorbesc.
      Nu sunt proasta si nici desteapta,
      Nu vad stramb,ci sunt doar drepta,
      Nu urasc,nu ma razbun
      Si aleg din viata doar ce-i bun.
      Nu sunt trista,nici fericita
      Pot sa iubesc chiar daca nu-s iubita,
      Nu sunt moale,dar nici de fier,
      Nu sunt naiva,nici nu disper.
      Nu sunt saraca,n-am nici averi,
      Rezist si lupt cand am "caderi",
      Sunt un chip pierdut in lume...
      Cu o viata si un nume.
      Nu mi-e rau,dar nici prea bine,
      Am tupeu dar si rusine
      Si pot spune intr-un final,
      Ca sunt ca orice om normal
      . Asta sunt yadira ma cheama,
      Cine vrea,ma baga-n seama...
      Iar cui nu-i p
      l
      ace felul meu,
      N-am ce-i face...ASA SUNT EU!
      •  
      Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
      •  
      •  

      •  
      Image and video hosting by TinyPic
      •  
      •   
      •  
      •  
      •  
      •  
      Photobucket
      •  
      PRIETENIA ADEVARATA
      •  
      •  
      •   
      •  
      O nosso Mundo sempre em expansao populacional, mas nem sempre nos si­tios convenientes...
      •  
      •   
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  



      Oferit de Diseara.ro prin EnRo.ro şi RoEn.ro
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      Prietene !!! Daca intr-o zi iti vine sa plangi ...cauta-ma! Nu promit sa te fac sa razi , dar pot sa plang cu tine ! Daca intr-o zi vrei sa fugi ... cauta-ma ! Nu promit ca fug cu tine , dar cred ca pot sa te opresc! Daca intr-o zi nu ai chef sa asculti pe nimeni ... cauta-ma ! Promit sa tac oricat vrei tu . Dar daca intr-o zi ma cauti si nu raspund ... Vino repede sa ma vezi , poate EU am nevoie de tine !
    • Am invatat ca indiferent de consecinte
      Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata
      Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore
      De catre oameni care nici nu te cunosc.(Octavian paler)
      Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat
      Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta.
      Am invatat ca scrisul
      Ca si vorbitul
      Poate linisti durerile sufletesti
      Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult
      Iti sunt luati prea repede ...
      Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama
      Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.
      Am invatat sa iubesc
      Ca sa pot sa fiu iubit.(Octavian Paler)
      •  
      Picteaza-ti viata in frumoase culori
      Si va ninge pe cale-ti cu petale de flori,
      Viseaza si crede in bine intr-una,
      Cu drag iti vor zambi si soarele si luna.

      Priveste spre stele in noaptea albastra,
      Gandul sa treaca dincolo de fereastra,
      Priveste-nainte, aripi se-nalta,
      Lasa trecutul, din el doar invata.

      Danseaza si canta, iubeste mereu,
      Chipul sa aiba suras de curcubeu,
      Traieste-ti viata, fii fericit,
      Vesnic sa ai suflet indragostit.
      •  
       
  • Ying Yang Hearts from JOAN B to victoria V
    • Orange Butterfly from Mark✈G✈✈ღNO BUYღ✈✈✈ to victoria V
    • Romanian Flag from Mark✈G✈✈ღNO BUYღ✈✈✈ to victoria V


    •   
  • Groups


  •  victoria V

  • Pets 


      Owned by:

      Lia M Is N/B

      Recently Purchased

        
        •  
        .....cat e de adevarat!!!                                                                                                           
        Un lung tren ne pare viata.
        Ne trezim in el mergand,
        Fara sa ne dam noi seama,
        Unde ne-am suit si cand.
        Fericirile sunt halte,
        Unde stam cat un minut,
        Pana bine ne dam seama,
        Suna, pleaca, a trecut.
        Iar durerile sunt statii
        Lungi, de nu se mai sfarsesc
        Si in ciuda noastra parca,
        Tot mai multe se ivesc.
        Arzatori de nerabdare,
        Inainte tot privim,
        Sa ajungem mai degraba
        La vreo tinta ce-o dorim.
        Ne trec zilele, trec anii,
        Clipe scumpe si dureri,
        Noi traim hraniti de visuri
        Si-nsetati dupa placeri.
        Multi copii voiosi se urca.
        Cati in drum n-am intilnit,
        Iar cate un batran coboara,
        Trist si frant, sau istovit.
        Vine-odata insa vremea,
        Sa ne coboram si noi.
        Ce n-am da atunci o clipa,
        Sa ne-ntoarcem inapoi.
        •   
        •  
        Click for Florianópolis, Brazil Forecast
        Florianópolis
        (Brasil)
        Click for Budapest Ferihegy, Hungary Forecast
        Budapest
        (Hungary)
        Click for Moscow, Russia Forecast
        Moscou
        (Russie)
        Click for Madrid, Spain Forecast
        Madrid
        (Espagne)
        Click for Brussels, Belgium Forecast
        Bruxelles National
        (Belgique)
        Click for San Jose, Guatemala Forecast
        San Jos
        •  
        •  
        “ Ce suntem noi pentru viata?Nimic,suntem doar niste trecatori care deschid o   realizari ,esecuri, iubiri,familie ,prieteni, bani,educatie,distractie …absolut totul. Nu uita .. .viata ne-a fost data ca sa fie traita, nu ca sa stam intr-un colt si sa ne plangem de mila!
        •  
        ,,Aproape toate se iarta, nimic nu se uita.Cine te iubeste ,te cauta;cine te vrea iti spune;cui ii e dor de tine, te suna;cine nu...nu!!!"(J K Jerome)
        •  

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu