PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 24 mai 2014

FLORI SI COPILARIE,POEZII

Florile bunicii mele

Eu am la bunici acasa,
Bolti sub salcia pletoasa,
Unde stam invaluiti
De iz de tei infloriti.

Si-am flori multe in culori
Rosii, muscate-n pridvor,
Regina noptii-n razor
Si petuniile-n covor.

 Bujoreii ma incanta,
La un loc cu trandafirii!
Din ronduri parca saluta,
Cand pe-alei vin musafirii.

Paralute roz si albe,
Cu zorelele in salbe,
Nu deschid boboci-n floare,
De' nu-l vad pe Tata Soare.

Si din casa pana-n porti,
Crizanteme-n carlionti,
Infloresc Toamna, in sute,
Alb si galben aurite.

Cat parfum! Cat ma mangaie!
Ce balsam! Ce feerie!
Si-un canar in colivie,
Dulcea mea copilarie!




 
























.








Copilărie

Carul mare e plin
cu flori
fiecare floare
e un copil
fiecare copil
e un zâmbet
pe buzele timpului
toate florile sunt
copilărie.








Trei feţe

Copilul râde:
"Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul".
Tânărul cântă:
"Jocul şi înţelepciunea mea e iubirea".
Bătrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e înţelepciunea".


















Oh, ce dor imi e de basme,
Si de vise de copil,
De Ilene Cosanzene,
Si de zumzet de copii!
Dar acum, stai si privesti,
In albume ferecate,
Cum erai si tu copil,
Si zambesti ca alta data...





Copila oarbă

De dimineaţă, în grădină,
o fată-n ochi fără lumină
mi-aduse, zâmbitoare, tandră,
pe-o foaie fragedă de lotus,
înrourate flori într-o ghirlandă.
Mi-am pus-o pe după grumaz
şi lacrimi podidiră pe obraz.
Am sărutat copila şi din harpă
i-am spus: "La fel cu florile eşti oarbă.
Copilă, nici nu ştii cât de frumos
e darul tău adus prinos!"









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu