PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 25 mai 2014

O ZI MINUNATA CU POEZIE ...




20130412-102946.jpg

Iubita-floare

Sunt floarea,
iubita ale cărui petale le rupi, inconştient,
zicându-ţi: mă iubeşte, nu mă iubeşte,
mă iubeşte, nu mă iubeşte...
Şi zilele trec şi cu fiecare petală pierdută
mă întreb: mă iubeşte? nu mă iubeşte!
mă iubeşte? nu mă iubeşte...
Mă iubeşte!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&






poezie din Mahabharata, traducere de George Coşbuc
Câinele-a văzut o fată:
“Carne!”-a zis, bătându-şi dinţii.
Şi-şi priveau părinţii fata:
“Floare!”-au zis, plângând părinţii.
Şi-a văzut-o un călugăr:
“Bestie!”-a strigat ascetul.
Şi-un poet văzut-a fata
“Înger!” a şoptit poetul
..
Femeile sunt carne, cadavre, un secret
Aşa gândeşte-un câine, un preot, un poet.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



..O zi frumoasa!.................................




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu