PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

marți, 26 noiembrie 2013

La țărmul cu duminici albastre

Doar amintirile si tacerile ne mai adancesc uneori in cuvant si el ne cerne, gingasie si albastru, si speranta, peste lume. - Mariana Fulger
.
.

la țărmul cu duminici albastre


....nu știu cum am să înghit tăcerea asta
și câte hăuri vor mai trece prin noi

rabd și mă alin cu marea
printre alge și valuri
număr pași din doi în doi
iau cerul în spate
să-ndrept cărarea
pentru amândoi

la țărmul cu duminici albastre
Dumnezeu cu pâine și sare în mâini
frânge așteptarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu