PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 19 septembrie 2012

INCA O TOAMNA..

INCA O TOAMNA IN VIATA MEA..CU AMINTIREA  FIINTELOR DRAGI CE-SI DORM SOMNUL INTR-O LUME POATE MAI BUNA..
PE ARIPI DE VANT..PE FRUNZELE MOARTE..TRIMIT MEREU GANDUL MEU PIOS..PANA CAND VOI AJUNGE  LA EI...
DORMITI IN PACE DRAGII MEI..!


De-as putea sa fiu

Mi-s paşii adormiţi de-atâta umbră deasă
E plină iasomia de ţipete şi teamă,
Îmi cern nedumerirea şi dorul vrea să iasă
Pe cruce să mai plângă,în palme să adoarmă...

Şi liniştea mă doare şi lacrima se frânge
În pacea lor adâncă aş vrea să mă cobor;
E mult prea rece piatra şi cerul nu mai plânge
A obosit de rugă şi s-a ascuns sub nor...

A mai crescut o floare de piatră pe o cruce
Se uită cu tristeţe spre un mormânt uitat;
O mângâiere albă, cu dorul meu se duce
Şi floarea parcă-adună din rădăcini, oftat...

Nimic nu se mai naşte din nepăsarea morţii;
Doar suflete se plimbă, deasupra, peste ploi.
Şi de-aş putea să fiu mânuitorul sorţii
Aş scoate, azi durerea şi lacrima din noi...

POEM DE VIOLETA PETRE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu