PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 9 martie 2014

ADEVARURILE VIETII-CITATE

7Ri69Jia_IKYRbMTcL6qq_uvQGVRsfsjfrcYiF9v
". Aș vrea să am puterea unui înger Să duc iubirea-n fiecare om Și ura să o-nchid, să-i pun cătușe, În negura tăcerii, pe veci să o adorm. Aș vrea un nor de ploaie să pot fi, Să spăl păcatele din oameni, Să las doar bunătatea și iubirea, Sublimul, fericirea, dăruirea,… Aș vrea , să fiu o pasăre măiastră , În zborul meu să-mprăștii peste lume , Răvașe de dreptate să împart Pecetluite cu adevărate nume… Dar nu pot fi nimic din toate astea…. Nici înger, nor, sau pasăre măiastră. Sunt ca și voi, un suflet, în lumea asta , Vie de ură, de păcate și de nedreptate."
..






..


..
..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu