PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 21 martie 2014

E o fericire sa fii iubit. E una si mai mare: sa iubesti.-(Alexandru Vlahuta)

 ......
„E o fericire sa fii iubit 
E una si mai mare: sa iubesti. 
Cine le are pe amândoua
 e mai presus de lumea timpului,
 
mai tare decât soarta, mai tare 
decât moartea.” 
(Alexandru Vlahuta) 
"...Fericirea n-o putem gasi decat in noi 
si e timp pierdut s-o cerem altora, ...
caci ... putini sunt cei ce au de prisos! "
Lasa-ti gandurile sa zboare spre o seara
cu fericire-n suflet, caci este ceea ce-ti 
doresc din inima, cu drag    PRIETENA,PRIETENA!


..
..
...
..
..
..
..

 
..
..
   

              

 .. 

..    ..   




..
...

"..Am incercat sa -ti scriu pe cerul albastru insa norii mi-au sters cuvintele. Am vrut sa-ti scriu pe tarmul marii insa valurile mi-au sters cuvintele. Am incercat atunci sa-ti scriu pe pamantul din gradina mea insa vantul mi-a spulberat cuvintele. Ti-am scris atunci in nima mea si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge gandul bun si indemnul ''ai grija de tine''.....te sarut pe suflet ,om frumos! O zi minune ca tine sa ai ."
..
"Azi de ziua fericirii ,vantul va adia plin de dragoste cu intensificari puternice in sufletul fiecaruia/fiecareia....Nu vom vorbi de innorari fiindca soarele va straluci special pentru incalzirea inimilor...probabi din lipsa de averse se vor identifica doar stropi de bucurie.Cerul va fi acoperit in ansamblu de fericire ,atmosfera va fi incarcata cu noroc si sanatate pe alocuri vor fi descoperitezambete...Temperatura primaverii vesnice va fi in crestere,iubirea va pluti deasupra tuturor.Valorile termice se vor mentine si pe parcursul noptii facilitand astfel timpul propice viselor frumoase.Dragostea ,a favorizat astfel miscarea lenta de aer cald ca o imbratisare tandra a sufletului vostru ....zambiti,iertati ,iubiti. fiti binecuvantate suflete calde ! "



..
..
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu