PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 5 martie 2014

FEMEIA-IN POEZIE


..FEMEIA
Femeia este viața pe-acest bătrân pământ,.. 
Ea ‘ncepe dimineața cu grijă și descânt,
Tot ea aduce zorii și-i seamănă-n ferești
Cu rugă îmbunează puterile cerești. 
Și-ntreaga frumusețe, pe chipu-i luminat,
Ea o împarte darnic, din tot ce-a adunat,
Iar sufletul îl toarnă în inimă de prunc
Și îl clădește-acolo, cât poate de adânc.
Și grija o tot ține la îndemâna ei –
Să-i crească mari copiii, ce-acum îs mititei,
Apoi le arată zborul, îndepărtat și greu,
Și vis la ei implantă pentru un trai, mereu.
Iar serile doinește, încet și potolit –
Durerea și-o revarsă din sufletu-i tihnit.
Ea cântă de iubire, de liniște și dor,
Din inimă-și desprinde, un tainic lung fior.
Și de n-ar fi bărbatul, alăturea de ea,
Femeia cu puterea-i, din lut l-ar procrea
Lumină de luceferi în ochi i-ar presăra
Să ardă peste timpuri și veșnic, flacăra.








..Saruta-mi ochii grei de-atâta plâns,

Doar sarutarea ta ar fi în stare
Să stinga focul rău ce i-a cuprins,
Să-i umple de iubire si de soare.

Saruta-mi gura, buzele-nclestate
Ce vorba si surâsul si-au pierdut.
Iti vor zambi din nou inseninate
Si-ndragostite ca si la-nceput.

Saruta-mi fruntea, gândurile rele
Si toate indoielile-or să moara,
In loc vor naste visurile mele
De viata noua si de primavara.

By Magda Isanos


..
..
Fotografia Kliana Sofia.



..

Costache Ioanid - Oricine iubeste o floare 


Oricine iubeste o floare
e-aproape de-un sacru mister.
Oricine se-opreste-n carare
s-asculte un glas de izvoare
e-aproape,
aproape de cer ...

Oricine iubeste seninul,
cind soarele urca-n eter,
oricine-si inalta suspinul,
cind licare-n mare rubinul,
e-aproape,
aproape de cer ...

Oricine pe muntii albastri
priveste granitul sever,
oricine pe cai de sihastri,
strabate paduri de jugastri,
e-aproape,
aproape de cer ...
...






Petale pe chip, petale pe inimă. Umbra lor adună filele paginilor vieţii mele. Viaţa nu este numai fericire. E un amestec de alungare şi venire a iubirii, de urcuş şi cădere, de naştere şi moarte. O ardere în focul smereniei. Vorbim, dar nu ne auzim. Ne privim, dar nu ne vedem. Ne atingem, dar nu ne simţim. Oameni pleacă, oameni vin în viaţa mea. Merg cu bine, rămân cu bine. Amintiri. Picătură căzută pe pamant ........ Hrisostom Filipescu


..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu