PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 27 martie 2014

Îmi vei rămâne imn al tinereţii Îmi vei rămâne cer, cuvânt şi dor.-POEZIE




Îmi vei rămâne...

Îmi vei rămâne imn al tinereţii
Îmi vei rămâne cer, cuvânt şi dor.
De-oi apuca un ceas al bătrâneţii
Îmi vei rămâne templu şi izvor.

Îmi vei rămâne vis, chemare
Îmi vei rămâne infinit
Dacă iubeşti nimic nu moare
Chiar dacă uiţi că ai trăit.

Îmi vei rămâne soare, scut
Şi-o toamnă mult prea timpurie
Îmi vei rămâne ce-am avut
Şi tot ce nu a fost să fie.

Îmi vei rămâne clipă, viaţă
Şi uneori o întrebare
Un adevăr ce mă răsfaţă
Alt adevăr care mă doare.

Îmi vei rămâne amintire
Ce-mi umblă deseori prin gând
Şi-mi vei rămâne o privire
De care nu pot să m-ascund.

Madalina Elena Barbu




"Nu poti impiedica drumul gandurilor, intocmai cum nu poti opri valurile marii sa se intoarca la tarm.
Dumnezeu rascoleste, deopotriva, sufletul omului si apele oceanului."

Victor Hugo
 
..
Fotografie: "Amintirea este singurul paradis din care nu poti fi izgonit ! "

"As fi putut sa fiu un pom, sub care
te-ai fi culcat cand nu te cunosteam.
Si mi-as fi leganat un ram, lin, ca din intamplare,
si ochii-ti sarutam. "

Eugen Jebeleanu - Metamorfoze



..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu