PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

luni, 24 martie 2014

IUBIRE SI PRIETENIE....

Iubirea care nu distruge nu-i iubire;
Cum jarul în căldură se preface,
Cel ars de dor uită de nopţi, de zile,
Şi dorul în durere se desface...

catren de Omar Khayyam....


DAR....


Şterge-ţi lacrima...
Şterge-ţi lacrima din gene, lasă-ţi ochii tăi senini 
Şi nici urmă să nu fie c-ai fi plâns sau că suspini. 
Zâmbetul de ironie pe-a ta faţă să se vadă, 
Preţ să nu pui pe nimica ea şi lumea să te creadă. 

Nu căta prin duioşie, nimicindu-te pe tine, 
Să-mblânzeşti oameni şi soarta şi s-ajungi la vre un bine; 
Geniul ce domneşte-n lume este geniul cel rău 
Şi decât să fii victimă mai bine să fii călău!


..Prietenia virtuala exista,e ca o gradina in care florile nu se ofilesc si nu mor niciodata.Azi iti trimit flori din gradina sufletului meu,le impart cu tine cu drag asa cum imi impart si gandurile.As vrea sa te bucuri,sa fiu aproape de fiecare data cand ti se pare ca nu-ti ajung vorbele bune si nici zambetele celorlalti.

 
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu