PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 2 martie 2014

MAI MULT DE-ATAT NICI CA SE POATE

MAI MULT DE-ATAT NICI CA SE POATE


              ,,Aproape toate se iarta, nimic nu se uita.Cine te iubeste ,te cauta;cine te vrea iti spune;cui ii e dor de tine, te suna;cine nu...nu!!!"(J K Jerome)

  

 EU VREAU..


Eu vreau respectul ce mi se cuvine
Şi chiar nu vreau şi, nici nu e firesc,
Să las întruna totul de la mine
De bunul simţ pe alţii să-i lipsesc!

Nu vreau iar să mă îmbăt cu apă rece
Şi chiar refuz să cred că pot cerşi
Respectul sau iubirea şi nu voi înţelege
De ce-aş sorbi otrava duşmanilor, mersi!

Eu nu mă cred hotar-ntre-nţelesuri
Şi n-o să mai repet cât lumea o iubesc,
Dar ştiu ca să citesc respectul printre rânduri
De nu, eu nu înnobilez un gând grotesc!

Sunt eu şi datorez respect condiţiei umane
Nu-mi pot strivi geneza, nu pot acum să uit,
Că buni sau răi suntem nascuţi din mame
Ce le dorim în viaţa noastra cât mai mult.

Am vrut să fiu răspunsul existenţei mele
Ce s-a robit cândva duşmanului pe săturate,
N-am fost decât o stavilă a unor clipe grele
Şi-atunci, mi-am vrut duşmanul a fi iertat de toate.

Mai mult de-atâta nici că se mai poate!...

  FLORENTINA CRACIUN-FABIOLA
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu