PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 17 aprilie 2014

Dacă am înţelege că suntem nisip (de Menotti Lerro)-POEZIE

Dacă am înţelege că suntem nisip
(de Menotti Lerro)

Dacă am înţelege că suntem nisip
am fereca ferestrele şi uşile
să-mpiedicăm vântul să ne descompună.
Şi-atunci ne-am plimba pe plajă
în zilele cu soare
pentru a acoperi golurile pe care le avem în corp;
ne-am contopi bucuroşi cu orice recipient
pentru a-i putea fura forma şi mirosul.
 
 
g-HE5l5oYMjYb6X9DhJRZRczPc20GU21gLP_QskM


w7F0wRAY3lkF89rEHlz3A-lBPDCeOid-XA3JV9xq

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu