PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 18 mai 2014

MOZAIC-IMAGINI,CITATE.....

Dacă cineva, fie prieten, fie iubit, te face mai mult să plângi decât să râzi, atunci renunţă la acel om.”
De multe ori nu l-am ascultat. Poate şi pentru că acest îndemn al lui contrazicea un altul, conform căruia trebuia să iert oamenii pe care-i iubesc. Şi, cum eu nu pot relaţiona fără iubire, am iertat... şi am tot iertat.
Poate că a fost nevoie să ating un prag anume al maturităţii sau al suportabilităţii pentru a şti unde să trag linie... şi a cunoaşte limita la a ierta şi la a îndura lacrimi.
Poate că a fost nevoie să plâng mult pentru a realiza că nimeni nu are dreptul să îmi fure pacea sufletească şi să îmi altereze bucuria de a trăi.
A venit momentul să fac diferenţa între ceea ce merit şi ceea ce primesc. Iar eu nu merit lacrimi... pentru că eu nu fac oamenii să plângă... Eu nu îmi vărs noroiul din suflet, frustrările şi neputinţele în sufletele altora...
 „C'est fini la comedie!”




Nu e niciodata prea tarziu pentru nimic. Poti invata sa canti, sa zbori, sa dansezi, sa speri, sa iubesti, la orice varsta. Nu am stiut niciodata sa ma port ca si cum ceva mi s-ar cuveni. Nu stiu sa cer dar stiu sa primesc si sa ofer fara sa mi se ceara. Sunt lucruri pe care, daca nu le-ai facut si nu le-ai invatat la timp, s-ar putea sa nu le mai poti invata niciodata. Nu e tarziu insa, atata vreme cat inima bate. Adevarata proba este sa stii sa nu renunti. Niciodata. La lucrurile, la oamenii, la trairile care te fac intreg. Sunt oameni care “te aud” si cand taci, asa cum sunt o gramada de persoane care nu te aud nici cand vorbesti. Am sa "tac", mai departe, despre toate cate nu le-am invatat la timp, si , mai ales, despre toate cate nu le-am primit la vremea lor, pastrand in suflet speranta... ea moare o data cu noi.


Nu confunda dragostea cu delirul posesiei, care aduce cea mai cruntă suferinţă. Căci, in ciuda părerii comune, nu dragostea te face să suferi, ci instinctul proprietătii, care este contrariul dragostei... Do not confuse love with possession delirium, which brings the most severe suffering. For, despite common belief, not love makes you suffer, but the instinct of property, which is the opposite of love

Vine un moment in viata cand realizezi:
Cine conteaza,
Cine nu a contat niciodata,
Cine nu va mai conta....
Si cine va conta intotdeauna...
Deci, nu iti face griji pentru oamenii din trecutul tau,
Exista un motiv pentru care nu au ajuns sa fie prezenti in viitorul tau...

''Dacă cineva se îndepărtează de tine nu încerca să-l reţii. Lasă-l să se ducă. Nu merită să ai lângă tine un astfel de suflet. Destinul tău nu poate fi niciodată legat de al cuiva care te părăseşte. Aceasta nu înseamnă c-ar fi o persoană rea, ci pur şi simplu că rolul pe care ea l-a jucat în istoria ta personală s-a sfârşit.''Juliana Mallart

  • “ Ce suntem noi pentru viata?Nimic,suntem doar niste trecatori care deschid o usa,intra,stau o perioada si apoi pleaca.Pe cand viata pentru noi inseamna totul.Tristeti,bucurii, realizari ,esecuri, iubiri,familie ,prieteni, bani,educatie,distractie …absolut totul. Nu uita .. .viata ne-a fost data ca sa fie traita, nu ca sa stam intr-un colt si sa ne plangem de mila!
EkWbPbVSPUUrJ1LvkE4zTru6W1X-_NMQO8LSqVSa



 Daca toti am aprecia ce avem...nu am pierde nimic...
Daca toti am crede...lumea ar fi plina de minuni...
Daca toti ne-am zdrobi mandria...nimeni nu ar "muri"... Daca n-am mai fi indiferenti...nimeni nu ar plange...
 Daca toti am iubi...nimeni nu ar fi singur...        
                                                                                      Multi avem certitudinea unei a doua sanse...
 a doua sansa in a ne cere scuze si a incerca sa reparam ce se mai poate;
 a doua sansa in a ierta si a fi iertati;
 a doua sansa in a o lua de la capat;
 a doua sansa de a schimba ceva;
 a doua sansa de a spune MULTUMESC;
 a doua sansa in iubire...
  dar ne inselam pentru ca, in cele mai multe cazuri, nu o primim...











G1510- In The Boath Thank You for choosing my Kimi! If You like this one, please visit my page and look at my others.I have a interesting Kimis from all categories. Many hugs and kisses of Goca!


BZ3_a0ufeMxX3erJIBvIK04rVjlYsv_j4VP-w8QG


Vorbe dulci sunt usor de spus,lucruri dragute sunt usor de cumparat ,dar oameni de treaba sunt greu de gasit.Viata se termina cand tu incetezi sa visezi ,speranta moare cand tu incetezi sa creezi ,dragostea se termina cand tu incetezi sa mai tii la cineva .prietenia se sfarseste cand tu nu mai imparti,
.Asa ca imparte cu cine crezi ca iti este prieten ,sa iubesti fara conditii , sa vorbesti fara intentii ,sa daruiesti fara motive ,sa tii la cineva fara explicatii. …






Lacrimile, sunt parti din sufletul nostru, care se scurg in exterior sub forma unor picaturi de roua. Sunt bucati din suflet, care se desprind si cad, apoi sunt purtate de ”stropii de roua”, afara in aceasta lume imperfecta in care convietuim.
Bucati de suflet, in mici stropi cristalini. Din diferite motive le dam drumul sa plece la vale pe obrajii brazdati de timp si arsi de soarele nemilos. Cand suntem bucurosi plangem, cand suntem intristati plangem, cand ne-ntalnim cu cineva drag dupa mult timp, plangem, cand pierdem pe cineva drag plangem. Plangem la intalnire si plangem la despartire. De drag, din dragoste plangem, de ciuda la fel. Sunt stari diametral opuse care au acelasi rezultat: lacrimi pe obraz...


ygHuc8QYv21lnUf6FHyy5E7SwfldFAlwAG5zp08Z
R6dqUYd1oTdJnihQ-88yW6nyvEtmUR7pPNcIBpNA




Untitled


Untitled
Untitled

Untitled

Untitled
Untitled

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu