PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 11 iulie 2014

CAUT NUME-LUCIAN BLAGA


Caut nume de Lucian Blaga

Caut nume - fie-o mie - 
să-ţi arăt ce-mi eşti tu mie. 
Noaptea-mi eşti, când dormi în casă, 
inul lunii şi mătasă. 
Ziua, pentru alte feţe 
caut grai, să te răsfeţe. 
La alegerea de nume 
las mireasma să mă-ndrume 
şi aroma ce te-ngână 
anu-ntreg şi-o săptămână. 
Nume dulci şi nume-amare, 
mulcome sau sunătoare, 
le culeg din ceas, din cale, 
nume multe cum sunt ale 
florilor, suratelor: 
arderea păcatelor, 
mângâierea apelor, 
slava nestematelor, 
suferinţa zorilor, 
iureşul culorilor, 
bucuria sfântului, 
lamura pământului.
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu