PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 4 iulie 2014

"Din flori de mac am adunat iubire./"......O zi frumoasa tuturor !


"În roşul lor aprins de faclă vie,/ Cu trup subţire, îmbrăcat în spini,/ S-au aşezat toţi macii pe câmpie,/Sfidând ideea ternelor grădini./Nu vor buchet în glastra ta să fie./Îşi fac petala lacrimă de dor. /Destinul lor e-acolo pe câmpie./În glastră plâng, se scutură şi mor./Acolo unde leagăn le e vântul, /Şi apă beau când roua cade-n zori./ De hrana lor se bucură pământul/ Şi au prieteni zecile de flori./ Din adieri se leagănă cicoarea/ Roşind în faţa firului de mac./ I-ntinde fericirea şi candoarea /prea demult în florile ei zac. /În zborul lui, un puf de păpădie, /Desprins parcă din lumea de poveşti,/ Pluteşte peste macii din câmpie cu  frumuseţi ce-ndeamna să iubeşti./ Culoarea purpurie, ruginită, Petala lor gingaşă şi subţire. Iubesc tandreţea lor nemărginită. Din flori de mac am adunat iubire./"


hj9tfly7veubburvshn.png






6cljs165e9sje3b1p9p.png




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu