PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 11 iulie 2014

GANDURI,PRINTRE RANDURI...Murim...ca maine de Magda Isanos

Murim...ca maine de Magda Isanos

Motto : De-am bate la lespedea mormintelor pentru a oferi mortilor viata, ar refuza cu totii. (Arthur Schopenhauer) 

E-asa de trist să cugeti ca-ntr-o zi, 
poate chiar maine, pomii de pe-alee 
acolo unde-i vezi or să mai stee 
voiosi, în vreme ce vom putrezi. 

Atâta soare, Doamne, -atâta soare 
o să mai fie-n lume dupa noi; 
cortegii de-anotimpuri si de ploi, 
cu nor din care siruie racoare... 

Si iarba asta o să mai rasara, 
iar luna tot asa o să se plece, 
mirata, peste apa care trece- 
noi singuri n-o să fim a doua oara. 

Si-mi pare-asa ciudat ca se mai poate 
gasi atata vreme pentru ura, 
când viata e de-abia o picatura 
intre minutu-acesta care bate 

si celalalt - si-mi pare nenteles 
si trist ca nu privim la cer mai des, 
ca nu culegem flori si nu zambim, 
noi, care-asa de repede murim
:) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu