PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 11 septembrie 2014

BUNA DIMINEATA


 sf4kvhu03wgirvzh2tjg.png
3lq0coodr91u7ya8je5h.png


Emotie de toamnă
Nichita Stanescu

A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.
Mă tem ca n-am sa te mai vad, uneori,
ca or sa-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
ca ai să te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o să se-nchida cu o frunza de pelin.


Image Hosted by PicturePush - Photo SharingAutumn Emotion
Nikita Stanescu
 
Autumn camecovering my heart with something,
the shade of a tree or better with your shadow.
I'm afraid I did not see you sometimes
they'll grow my wings pointed to the clouds,
you have to hide in a foreign eye,
and he's going to hang with a wormwood leaf.

1ebj7-38o-1

1ebj7-38p-1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu