PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 2 octombrie 2014

TIMP PRIBEAG-POEZIE cu Mariana Rogoz Stratulat

''''''Mi-e timpul pribeag în doruri pierdute,
mi-e timpul vândut de nopţi neştiute
mi-e timpul rănit de-o rază de viaţă,
mi-e timpul ascuns în gând şi în ceaţă.
Se zbate şi ţipă în zori de apus, 
trăieşte şi moare uitat şi nespus
de mine, de tine, de ochii visaţi,
de lacrimi, de soare, de norii plecaţi. '''
de Mariana Stratulat
  •   
  • Mariana Rogoz Stratulat Timpul îmi spune de-o floare cu dor crescută cu ploaie, încălzită de sori, culeasă-ntr-o noapte de-un gând călător... E floarea iubirii ce-n dar am primit... Timpul, el, timpul, îmi este iubit...
    Fotografie de la Mariana Rogoz Stratulat.

 Floarea iubiri. .cea mai frumoasa bogatie.

?nc?rcat de aplica?ia Android Tagged

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu