PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 18 decembrie 2014

CEA MAI FRUMOASA IARNA TUTUROR !

..."Doamne, da-mi ...
puterea de a accepta cu seninatate ceea ce nu pot schimba,
curajul de a schimba ce imi sta in putere sa schimb
si intelepciunea de a le deosebi."

B0TnYzkFjmHVizXC_MBGGUvSwlPfU4evHzgo-hBo




C4z9TElGa4P7vXrIATJcv_qFfD2J0WPasFUrxrxO



Timpul e gratuit,dar neprețuit. Nu îl deții, dar îl poți folosi, nu îl poți păstra, dar îl poți trăi. Odată ce l-ai pierdut, nu-l mai poți recupera niciodată....așa că ai grijă cum dai valoare fiecarei zi din viața ta!!!
Nu e niciodata prea tarziu pentru nimic. Poti invata sa canti, sa zbori, sa dansezi, sa speri, sa iubesti, la orice varsta. Nu am stiut niciodata sa ma port ca si cum ceva mi s-ar cuveni. Nu stiu sa cer dar stiu sa primesc si sa ofer fara sa mi se ceara. Sunt lucruri pe care, daca nu le-ai facut si nu le-ai invatat la timp, s-ar putea sa nu le mai poti invata niciodata. Nu e tarziu insa, atata vreme cat inima bate. Adevarata proba este sa stii sa nu renunti. Niciodata. La lucrurile, la oamenii, la trairile care te fac intreg. Sunt oameni care “te aud” si cand taci, asa cum sunt o gramada de persoane care nu te aud nici cand vorbesti. Am sa "tac", mai departe, despre toate cate nu le-am invatat la timp, si , mai ales, despre toate cate nu le-am primit la vremea lor, pastrand in suflet speranta... ea moare o data cu noi.

''Am sa plec intr-o zi,
Intr-un loc nestiut,
Intr-un munte secret,
Undeva in trecut.
............................
Am sa plec intr-o zi,
Am bagajul intreg,
Am cu mine ce simt,
Ce iubesc si inteleg.''
 ..... (Adrian Paunescu) .....

photo 10405570_337168909773243_8890582491630855161_n_zps537963ec.jpg


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu