PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

marți, 14 aprilie 2015

File de gand,farame de suflet-BLOG

CAM ASA...


FkFrtStiZJAzgzZinEkHcfwe8OXCRmeUvtJEBgg-

Esti dispus sa dai lucrurile tale preferate pentru ca"el/ea"..sa se simta bine?
Nu e Dragoste, e Caritate.

Inima ta e plina de durere atunci cand el /ea este trist/a ?
Atunci e Dragoste.
...FIRE DE GAND..FARAME DE SUFLET...


"Nu ti-am cerut prea multe lucruri,
Ti-am spus doar: "Orice-ar fi sa simti,
De vrei de mine sa te bucuri
Sa nu ma minti!"
Nu ti-am cerut, in somn strajer
Sa-mi fii, cand clipele cuminti
Urzeau vreun vis.
Ti-am spus: "Iti cer
Sa nu ma minti!"
Cand fruntea-mi mangaiai incet
Rostind adanci soapte fierbinti
Eu te rugam, lipit la piept,
Sa nu ma minti...
Nu ti-am cerut cand sufeream
Sa ma saruti ori sa m-alinti
Un singur lucru iti ceream:
Sa nu ma minti!
Cand fruntea-n negura-ti vedeam
Si te rugam sa-mi spui ce simti,
Intotdeauna-ti aminteam
Sa nu ma minti...
Ti-am spus: "Iubirea-mi de ti-e draga,
De-n joc e cerul cu-ai lui sfinti,
Si-n cumpana de-i lumea-ntreaga,
Sa nu ma minti!"
Nesocotind ce te-am rugat
Cu-atat de calde rugaminti
Ai spus ceva... si ai uitat
Sa nu ma minti...


Ridica ochii si ma vei vedea,
Intinde mina
Si o vei gasi pe-a mea,
Vorbeste, vreau sa te aud,     
Spune-mi orice, si ultimul tau gind.
Cere –mi orice si vei avea,
Fa doar un pas - te voi urma




"Ai
stat vreodata in fata unei FERESTRE SPRE SUFLET?..Ai banuit vreodata
cata energie, cata framantare se ascunde in spatele ferestrei
ferecate?..Ai avut ocazia sa vezi cum draperia groasa si grea este
sfasiata in mii de bucati si geamul ferestrei se sparge dintr-o data si
printre cioburi, ca lava fierbinte a unui vulcan in eruptie, sufletul
dinlauntru se revarsa peste margini cautand o cupa careia sa-i ia forma,
pentru a nu se imprastia irecuperabil in neantul si tacerea
nebuniei?…Poate ti-e teama, poate nu ai incredere?…important este ca
FEREASTRA SUFLETULUI TAU sa se deschida, iar in interior sa se
restabileasca echilibrul, pacea, linistea, fericirea, increderea, fara
de care nu poti sa-ti cladesti un viitor pe o temelie sigura."




"IN sufletul omului intra descult.
Nu aduce pe picioare tot praful drumului pe care ai umblat.
Sufletul trebuie pastrat cat mai curat cu putinta. In sufletul omului nu tranti usile.
Peretii sunt fragili si se crapa usor. In sufletul omului nu pandi pe fereastra. N-ai cum sa intelegi ce se intampla acolo privind de afara.
Nu simti caldura, nu percepi mirosul, nu auzi muzica. In schimb, in sufletul omului poti intra pe horn.
E greu, te chinui, transpiri, dar daca esti suficient de abil, ajungi in cel mai inflacarat loc al lui. I-adevarat, nu exista ratiune in sentimente, dar poti ajunge la sentimente prin ratiune."

..
0RMm2LInDviEqRoAKHh06hAyww3F6EYqLzUCluo2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu