PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 16 septembrie 2015

CU TOAMNA..AFARA SI IN GAND....PENTRU PRIETENI




O zi frumoasa tuturor va urez din casa mea virtuala..
PRIETENE... te indemn sa-ti pui o dorinta , sa dai nastere unui vis nou sau sa-ti amintesti de un vis abandonat candva. Trebuie sa stii ca nimic nu este imposibil , cat timp dorinta ta reprezinta ceva bun pentru tine si pentru ceilalti . .
"Fiecare noua zi din viata ta , este un dar.!!! Un dar fragil ca o floare trecatoare , dar care ....iti poate oferi bucurii , sanse si amintiri eterne si pretioase .
Daruieste-ti un vis.!!! O sansa .!!! Un nou... inceput.!!!Emotii .!!Cateva lacrimi de fericire .!!! Frumusete !!!. Dragoste !!!. Si ....nu uita!!!DARUIESTE SI ALTORA... cate putin din tine.!!!Poate... un zambet .!!! Un gand bun !!!. O incurajare !!!!. Mangaiere !!!. O imbratisare !!!!!. Iubire ...
O zi numai a ta iti doresc!!

Mi-e dor să curgLângă tine un gând,Lângă mine un pas;Mi-e dor să zborLângă tine râzând,Lânga mine popas;Un copac prinde rădăcini,Un fluture învaţă să...
victoria-eu.blogspot.com|De Victoria Preotesescu
 **************************************************************
 
 

 
 
 
 
 

 

 




 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu