PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 18 octombrie 2015

DESFRUNZIRI....POEZIE SI IMAGINI DE TOAMNA



Toamna suna-n geam frunze de metal, / Vant. 
Umbre imprejur intr-un gol, tacut, / Loc. 
Lampa plange... anii tai, anii mei, / Trec... 
In curand, incet va cadea in vid, / Tot. 
Toamna suna-n geam frunze de metal, / Vis. (George Bacovia)








Toamna imi ineaca sufletul in fum... 
Toamna -mi poarta-n suflet rauri de frunzare. 
Dansul trist al toamnei il dansam acum, 
Tragica betie, moale leganare... (Nicolae Labis, Dans)

Desfrunziri -- eu mai mor tu mai mori, 
Infrunziri -- si-nviem uneori. 
Mi-a cazut in noapte mana, cand am vrut sa te descant,
Unde e caldura verii, pasii nostri unde sunt ? 
Moare vara, moare vara si vine toamna pe pamant... (A.Paunescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu