PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

luni, 11 ianuarie 2016

CASA PARINTEASCA

I2heJXl0se4z1EpwlCACCu_jhzsghpD-DVNKRfqo

Departe, sub pădure,
E casa părintească.
Acoperişul cade,
Dar cine să-l oprească?
De-acolo, dintre stele,
Părinţii o privesc
Şi-n casa lor cea dragă
Pe nimeni nu zăresc.
Ne-am risipit prin lume,
Ne-am dus şi am uitat
De casă, de strămoşi,
De datini şi de sat.
Şi se prefac părinţii,
În păsări şi în nori...
Ar vrea să înflorească,
În curtea casei, flori...
Şi ţipă păsări triste,
Şi vin la casa noastră,
Şi nici măcar o umbră
Nu-apare la fereastră.
Şi vin nori albi, ca spuma,
Ar vrea s-o ocrotească,
Ar ridica-o-n ceruri
Că-i casă părintească...
Dar păsările pleacă
Şi nori-ncet se duc,
Şi casa se destramă
Ca frunza de pe nuc...
Şi-atunci apare-n vis,
Măicuţa, să îmi zică:
- Te du acasă, mamă,
Acoperişul pică.
Să dregi acoperişul,
Să faci curat în casă,
Pune-o muşcată-n glastră,
Aşează-te la masă,
Şi o să-ţi vezi părinţii,
O mamă şi un tată,
Te vor privi cu drag
Din floarea de muşcată...
Şi poţi să pleci departe,
În lumea largă, fie...
Dar casa scumpă nouă,
Să nu ni-o laşi... pustie.
------------------------------------
Versuri Emilia Plugaru

NFXOd4gxPKEQtlueYEPnwY7XsY5V3BJ5PXBQAVv_

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu