PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

marți, 5 ianuarie 2016

Maria Timuc SA NU NE VADA SUFLETUL CARUNTI

 
Maria Timuc
SA NU NE VADA SUFLETUL CARUNTI

în iarna asta ne iubim pe stradă...

în iarna asta ne iubim pe stradă
ca niște oameni veseli de zăpadă...

în viscol tac tristeti de-odinioară,
ning oamenii-nlăuntru și-n afară...

e-atât de frig și-atât de singuri stăm
printre căpițe de zăpadă să visăm...

în iarna asta ne iubim pe munți
să nu ne vadă sufletul cărunți,

să nu ne știe frica, moartea, gerul,
când ninge, ne tocmim cu cerul,

și când se-așează albul tot pe stradă
noi ne iubim în îngeri de zăpadă

să nu ne vadă lumea, să nu știe
că eu îți ning frumos și tu-mi ningi mie...
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu