PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 5 februarie 2016

MARIANA ROGOZ STRATULAT..POEZIE

MARIANA ROGOZ STRATULAT..POEZIE

 Lumina din suflet....................................


Lumina-i făcută din raze de lună,
din raze de soare ce ne ocrotesc,
lumina din suflet ar vrea să apună
când neguri de viaţă ne copleşesc.

Lumina pâlpâie spre seară încet,
Misterul din noapte îl creşte,
îmi umblă prin gând un tainic verset
„Tu, Doamne, sufletul meu izbăveşte!" 


Ninge, Doamne...
Ninge, Doamne, cu durere,
ninge stele în cădere,
ninge flori pe amintiri,
adu-mi, Doamne, noi trăiri!

Cântă, clipă, în visare,
cântă cântul ce mă doare,
cântă soare suferinţi,
plânge-mi, Doamne, în dorinţi!

Du-te, şoaptă, în cuvânt,
du-te lacrimă în vânt,
du-te cântec în iubire,
vină, Doamne,-n fericire!

Zboară, gând, tulburător,
zboară vis lângă izvor,
zboară fulgi de nea cărunţi,
lasă-mi, Doamne, dor de munţi!

Ninge, Doamne, peste mine,
cu durere şi suspine,
cu credinţă şi speranţă,
ninge,Doamne, peste viaţă!

Panciu, 25 noiembrie 2008
14 December 2009


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Chemarea liniştii
Tu, dragul meu,
m-ai chemat să ascult păsări
în cântecul tău,
să-ţi sărut dorul
şi liniştea din vis.

Cântecul tău spre cer mă înalţă,
păşesc pe o stea.
Inima mea
îţi lasă un sărut
pentru păsările albe.

Panciu, 20 octombrie 2008

Vara, ed. AS’S, Iasi, 2009
12 November 2009
În lumea ta... în lumea mea.. 
În lumea ta... în lumea mea...
În lumea ta le ştii pe toate
şi zbateri
şi dureri
şi fericiri,
iar visele din lumi îndepărtate
dispar în nor,
în apa din izvor,
în gândul trecător.

Te chem în lumea mea,
în visul meu
de noapte grea
şi stele umezi,
dar nu m-auzi şi nici nu vrei
să iei
o lacrimă căzând
pe-o aripă de vânt
subţire, în cuvânt.

Panciu, 3 decembrie 2008
Vara, ed. AS’S, Iaşi, 2009
13 November 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu