PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 20 aprilie 2016

MOZAIC.. DE TOATE..DESPRE TOATE..PE BLOGUL VIETII





 Adrian Păunescu - Mai cred
N3cnxSomCL4lXh0_d3aN9_MeBdDj6yvMxHneQI-sUor0ub57LX1ENr4dh4-vsJTvakWYmzXttPZkVClm

Mai cred în primăvară, mai cred în amăgire,
Mai cred în mine însumi, mai vreau să cred în voi,
Prin mugurii aceştia ce crapă de iubire,
Prin trunchiul care urlă de foame de altoi.
E lumea încă-ntreagă, nu sînt pierdute toate,
Mai cred în izbăvire, mai cred în adevăr,
Mai cred în nebunie şi în virginitate,
Mai cred în înviere şi-n florile de măr.
Mai cred că-n orice ziduri va fi şi o fereastră,
Mai cred că-n orice noapte va fi şi-un pic de zi,
Că, de atâta ură, curând ne vom iubi.
Mai cred în forţa noastră şi-n slăbiciunea noastră,
Mai cred în alb şi negru şi tot nu cred în gri,
Cum cred că o grădină nu-ncape într-o glastră.
O2psCa7982ssfY2gQD6UNccSdI8jq_XMsckbl_FD
99Br5hRFczpLLvckLXB02cP1tJX3JAQ1X6vLm_iL
mjrYmtod3xnnvDPsy5km5f9HQE2oSNlJsj09B3To

Ykrs7yJQ6FeDN0M1WkenZna4uhF3Nl20y-prBEMt

su0D9y_brncOZwDK81vNZ-KRU1qaKW-fj4ppYjzZ

kyqLJvYk8tDDqh9ImrOloNkKKw9SEwPJ6SGEPntZ
 FvWyl-jZI38i9XOE8GGAD8TCASF4Ztkk-nRV7yqE
T2HAhF0rp7zlk-mSvHCPBF2FgMkDq6rvBUnCPFRj
T9q0_Mwg0Fk9AeSXbp6nIZaPSapOo_OdOkyFW1yx


“Daca nu ai fost niciodata cutremurat pana in adancurile sufletului de o floare deschisa in primavara , poate ca sufletul tau nu va cunoaste nicicand inflorirea.”-Audra Foveo



zkmT62tQsp1uMtU31dN7CtWNQ7FKCtGE7trS8UKV

Viața nu este întotdeauna cum ne-o dorim, dar o trăim cum putem mai bine. Nu există viață perfectă, dar există momente perfecte!


  • ...Înainte de a judeca viata mea sau caracterul meu... pune-te în locul meu, parcurge calea pe care am mers eu, traieste durerea mea, îndoielile mele, râsul meu... Parcurge anii ce i-am parcurs eu, impiedica-te acolo unde m-am impiedicat eu...
    si apoi ridica-te, asa cum am facut-o eu...
            Ma mai poti judeca ?!?
     ...Fiecare, are propria lui poveste...
    ...pentru prieteni.. EU

    Sunt bucurii care-ntristează,
    Sunt întristări ce fericesc,
    Sunt zile fără de lumină
    Şi nopţi adânci ce strălucesc.

    Sunt adevăruri ce doboară
    Şi sunt minciuni care ridică,
    Sunt împăraţi, atotputernici
    Ce însă tremură de frică.

    Sunt vieţi ce-au strălucit în viaţă,
    Dar când s-au stins parcă n-au fost,
    Palate care nu pot ţine
    Cât o cocioabă adăpost.

    Sunt oameni albi pe dinafară,
    Dar negri în adâncul lor
    Şi negri în afară, negri,
    Da-n ei de-un alb strălucitor.

    Sunt dulciuri ce-amărăsc ca fierea,
    Dar şi amaruri ce-ndulcesc
    Sunt nedreptăţi care îndreaptă,
    Dreptăţi care nedreptăţesc.

    Sunt multe contradicţii, multe:
    Sunt uri adânci ce nasc iubiri,
    Sunt suferinţi ce-aduc lumină
    Şi fericiri nefericiri!...
  • Contraste, Virgil Carianopol





AoXIhCV6RJs-GwWnW7XiGkycXnWOCx1k585CKY3B

zcqNy_s5R02lv32pHVwxT-BwOszaAkTqsG2OGEm8

T6dev2-cWsWrBOoA4kKbhC0qDlpVzuAw9V0u95eh

BcVbTL6bIgvZ30vKjANdXQXzNaKlo9WZKzN9_4yU
















boYH2vaPywdWeDhS8Flds5U5cUWsB3FMek43aVb5

-6tsNnIuVGky5FL-utmj35hko3QW3yxxgdI-NZI9nCDg-w22ACA3ME10RhxVUMDyLfIz-q11jJVN2wKB




waWZADNIywQjfIRZwdLFrsi2n_iq_lbp66Fj-ckb

33WJFeG_Mh62sWW7aV2zIGIDkmSmXT5b-6ReZexZ



Daca afara ploua,ce ne pasa noua!..

Ea și ploaia
Nicu Alifantis / Nicu Alifantis
Ea și ploaia
Pietre, frunze, ape, nori,
numeri tu, cad triste ploi.
Vânt, noroi, cenușă, aur,
spulber eu, muncă de faur.
Cântec, păsări, unu, doi,
tu, eu, noi, tot triste ploi.
Ploi de vară, repezi ploi,
peste ochii tăi, peste ochii mei.
Vino, te voi înveli în manta de zori,
taci, nu-ți fie teamă, suntem numai noi

 gSJtc89OXp1FTPTjqmi-X9kVRHZWmIpjoWPY8P1w
WJy4k7B3yq-gGZ9wjIYeozsiFIlwwVUuqIXzc7C5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu