PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 1 octombrie 2016

OCTOMBRIE-FILE DE JURNAL- poezie de Ion Pribeagu


Octombrie 
File de jurnal 
  Octombrie Ca un cânt bizar de harfă, vântu-şi ţese rapsodia. 
Din ce parte, Din vâltoarea zării albe vine vântul, - 
Parcă ar voi de-odată să îmbete tot pământul, 
Să seducă universul, 
Să robească veşnicia...? 
Zbor îngălbenite frunze pe întinderea pustie
 Şi se pierd adânc în noaptea cu nuanţe de rugină,
 Vântu-şi tremură cântarea ca un tril de mandolină 
Şi apoi îmbracă toată firea În melancolie. 
Toamna. Desfrunzit, castanul plânge-n noaptea fără stele,
 Ca muribundele ecouri pe uitatele vioare; 
Şi privindu-l cum se pleacă,
 Cum se-ndoaie,
 Mi se pare Că mă văd pe mine-n faţa... proprietăresei mele.

 poezie de Ion Pribeagu






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu