PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 30 decembrie 2016

AN NOU 2017 CU BUCURII!





HAPPY NEW YEAR DEAR FRIENDS!

UN AN NOU FERICIT STIMATI PRIETENI !

De sărbători

Cu gând hai-hui, împrăștiat,
Să îți răspund, am... neglijat!
Să nu mă cerți...
Te rog, mă ierți?

Iar tu mereu suflet curat,
Mi-ai scris ceva, nu m-ai uitat!
Mi-ai fost alean,
An după an...

De-ar fi mai multi așa ca tine,
Am fi mai buni și-ar fi mai bine!
Ți-aș da o stea
De aș putea!

Acu, în prag de sărbători,
Refac spre tine pod de flori,
Gând drag, dor, vis,
Azi ți-am trimis!

S-aducă anul ce o să vină,
Soare în suflet, pace, lumină,
Plus ceva bani...
Și ”La mulți ani”! ..

. cu drag si respect !

Pentru că nu știu dacă te voi putea felicita în timp util pentru Noul An, pe care îl așteptăm cu speranță și bucurie, dă-mi voie să-ți urez un An Nou mai bun ca cei precedenți, cu multe împliniri, bucurii, vise împlinite, dragoste, înțelegere și tot ceea ce te va face fericit.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Mulțumesc pentru clipele minunate pe care mi le-i oferit în acest an, chiar dacă din spatele monitorului!
Am apreciat tot ce am primit de la tine, inclusiv prietenia.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu