PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

luni, 13 februarie 2017

IARNA.-. PICTORI SI POETI ROMANI

Miraj de iarna - Autor: A.E. Baconsky


Aicea totul seamana cu tine
Sau poate eu asemanari iti caut;
Flori de ninsoare mari, diamantine,
Suavi mesteceni-melodii de flaut.

Brazii inalti si coplesiti de nea
Par crini enormi acoperiti de floare-
Cu dorul meu de pretutindenea
Te caut ca o planta suitoare.

In sarpele de fum ce suie lin
Faptura ta subtire se mladie,
Vantul de nord in fulgii care vin
Te spulbera, te-adoarme si te-nvie.

Ceturi tarzii - flori de ninsoare, flori
Tresar si se-nfioara omeneste,
Si parca insasi noaptea uneori
Cu ochii tai de-aproape ma priveste.

O, ceas de taina - clipele dispar,
E numai gandul meu umbland aiurea.
Si neaua cu sclipiri de nenufar
Trecand prin mine, bantuie padurea.

Sunt numai eu care mi-aduc aminte…
Din toate-ai disparut, nu te mai vezi.
Doar inima cu dorul ei fierbinte
Topeste-n jur imensele zapezi.





 *********************************

Iarna - Autor: Mihai Leonte

In noapte luna de pe cer 
Ne priveste cu raceala, 
E frig, zapada si mult ger 
Dar sunt cuprins de o caldura, 
Cum sa spun? Aproape ireala. 

Dar fiindca sangele in vene 
A prins un puls, accelerat, 
Imi bag capul intre perne 
Si ma las de somn furat. 

Viselor veniti la mine 
Sa ma-nconjurati cand dorm, 
Chipul ce mi-e drag cu mine 
Vreau sa-mi fie tovaras de somn.






Imagine similară
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu