PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 24 februarie 2017

L O V E...cu iasomie....

  "Privesc din  nou ochii-ti plini de iasomii
                 in profunzimea lor tacuta si curata
                 si de mi-as inchide ochii as simti
                 al tau parfum de suflet cald

                 ca de atatea ori,inca o data.
                  Si stand asa cu ochii inchisi

                  ascultand rugi intense parfumate
                  prin pomi in floare sa imi dai de veste
                  caci eu acum,ca altatadata ,citesc
         ca un copil in ochii-ti o poveste !"

autor necunoscut
                  

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu