PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 25 februarie 2017

MAMA..DULCE MAMA





URARE

Nu prea ştiu să socotesc
Însă iute îmi dau seama
Când copacii înfloresc
C-o sărbătorim pe mama.
Este ziua ei, ştiu bine,
Şi temeinic mă gândesc
Cum să afle de la mine
Cât de tare o iubesc.

A trecut normal prin viaţă
Cu suişuri şi căderi
Iar acum are în faţă
Un buchet de primăveri.

Îţi doresc, dragă mămică,
Să fii mereu sănătoasă
Şi când o s-ajungi bunică
Să fii la fel de frumoasă.


MAMA


Mama e uneori o lumină,
Alteori e o floare
Şi când zâmbeşte e o rază de soare!
Mama,
Noapte de noapte, adună
În cuvinte
Raze de lună
Să facă din ele
Cu drag
Ca nişte mărgele-n şirag
Vorbe de-alint
Şi poveşti.
(Numai aşa vei putea mare să creşti !)
Mama e zâna bună ce vine
Când ai nevoie de cineva lângă tine ! 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu