PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 6 aprilie 2017

Colaj realizat l cu ajutorul Corina Anca Roth


duminică, 11 martie 2012

http://corina-roth.blogspot.ro/2012/03/doina-promisa-felicia-feldiorean.html#!/tcmbck

 DOINA PROMISĂ -FELICIA FELDIOREAN


 Versuri   Felicia Feldiorean 

Du-mă la izvor de nuc 
Unde cânt-un pui de cuc 
Cântă, cântă şi suspină 
Inima-i de lacrimi plină. 
Du-mă la izvor de tei 
Unde pasc frumoşii miei 
Să nu plângeţi, dragii mei...
 Du-mă la izvor de dor 
Unde-i omu' călător
 Iarba tace şi îngână 
Câinii latră pe la stână. 
Doru-i dor şi tare-aş vrea 
Să m-aşez frumos pe-o stea
Şi să cânt şi să îngân 
Lacrimile să-mi infrân'.
 Doină, doină, cântic drag 
Du-mă la izvor de fag 
Unde-i omu' călător 
Prin lume rătăcitor.
 Cântă, cântă şi suspină 
Inima-i de lacrimi plină 
Inima-i de lacrimi plină...

 APRILIE, 2008 – GERMANIA 

*******************************************************************


Publicat pe 28 sept. 2012
http://micaelnicolas.wordpress.com/ca...
Playlist:
01.Am zarit lumina -vers. Marin Sorescu(Ghe. Zamfir=El Condor Pasa)
02.Cand ai nevoie de dragoste -vers.Mircea Cartarescu(Serenada in Do Min)
03.Celor fara vina -vers.Felicia Feldiorean(Claiderman=Love story)
04.Crez -vers. Felicia Feldiorean(fond muzical)
05.Cu tine - vers. Adrian Paunescu(fond muzical)
06.Cantec femeiesc -vers.Adrian Paunescu(Ghe. Zamfir=Doine de jale)
07.Cruce alba de mesteacan -vers.Arthur Enasescu (fond muzical)
08.De la o vreme -vers. Felicia Feldiorean( Albinoni=Adagio)
09.Singuratate -vers. Felicia Feldiorean(Various Artist's=Memory)
10.S.O.S.-vers. Felicia Feldiorean(fond muzical)
11.Se da...+«n tara romaneasca -vers. Felicia Feldiorean (fond muzical)
12.Doar ia romaneasca
13.La noi in sat - versuri de Felicia Feldiorean
14.Romanta raspunsului mut -vers. Ion Minulescu( Romanza=Larghetto)
15.Neiertator sfarsit -vers. Felicia Feldiorean(fond muzical)
16.Rugamintea din urma (dupa Lermontov) -vers.George Cosbuc (Ghe.Zamfir=Ferice,codre,de tine)
17.Ultimul tren -vers. Felicia Feldiorean( Mozart=Piano Concerto No.24)
18.Trairi -vers. Sandel Sp+«nu (Francisco Tarrega=Lagrima)
19.Ultimul vals -vers.Felicia Feldiorean( Andre Rieu=Ave Maria)
20.Eu ,tu si...toamna - versuri de Felicia Feldiorean
21.Toamna iubirii - versuri si recitare Felicia Feldiorean
22.Ulttimul sarut versuri si recitare Felicia Feldiorean
23.Zambesc - vers. Mircea Cartarescu(Vals)
24.Voiam -vers. Adrian Paunescu(Schumann=Warum)
25.Du-ma la Polul Nord,iubirea mea - vers. Felicia Feldiorean(fond muzical)
26.Viseaza-ma iarna -vers. Felicia Feldiorean(fond muzical)
27.Colindul celui fara tara -vers. Adrian Paunescu(James Last & Ghe.Zamfir=A Morning In Cornwall)
28.Lacrimi -vers. Felicia Feldiorean(fragment Vivaldi)
29.Colind de dor... - Felicia Feldiorean

Colaj realizat la sugestia şi cu ajutorul Corina Anca Roth




https://youtu.be/o0gf8A13Fpw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu