PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 1 aprilie 2017

Fiecare zi este o noua speranta… sa ne bucuram de fiecare clipa ... !

Primavara--
-Vine-ncet, vine tiptil,
cu pasi mici ,ca de copil,
unde calca talpa ei
cresc in urma ghiocei..


Flori de liliac...
Flori de liliac pun la poarta ta, 
Lăcrămioare plânse, inima-ți v-a da 
Ele au fost culese chiar din ochii mei, 
Când un bici de viscol mă loveau în ei.

Ghiocei albiți de lungi așteptări 
Îți trimit în dar ca și îmbrățișări, 
Narcise bătute de un dor mărunt, 
Le așez acum pe aripi de vânt.

Primăvara toată ți-o trimit în dar, 
Frumusețea asta nu are hotar 
Toporași grăbiți vin în calea ta 
Să-ți sărute mână când e vremea rea.

Rouă adunată de pe trandafiri 
Să te ocrotesca și de uneltiri, 
Pașii tăi lumină, urme vor lăsa 
Peste tot în lume, chiar și-n calea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu