PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 28 iulie 2013

DRAGOSTEA NU CUNOASTE VARSTA

În portul de-altădată doar valul mai suspină
 Și-un pescăruș se zbate rănit de un catarg,
 Ciobită, plânge luna aproape în surdină
 Și rătăcește-n noapte un corăbier în larg.

 Fiorul unei clipe mai poartă-n el iubirea, 
 Dar cine să mai știe, tu ai plecat demult,
 Nu-mi amintesc de tine, mi-ai luat și amintirea
 Nu vreau să-ți aud plânsul, nici șoapta, nu te-ascult.

 O umbră rătăcește și ploaia infinită 
 Îmi spălă dor de tine, deși nu-mi este dor,
 Un clopot se aude în zarea împietrită 
 Și marea-și poartă doliul în țipăt de cocor.

 Sticlos nisipul șterge sub tălpile haine 
 O lacrimă albastră prelisă printre gene, 
 Duc vise în cortegii, e țărmul în ruine,
 Nu luminează farul și plâng cu-amar sirene.

 Și printre mii de gânduri de ploaie obosită
 Aprind o lumânare peste-anotimp promis,
 Se-așterne iar tăcerea, iar umbra-i ațipită. 
 Adorm! Te regăsesc iubire, măcar puțin în vis?
POPA  INES-TE REGASESC IUBIRE ?












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu