PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 24 octombrie 2012

TOADER UNGUREANU-CANDVA

Candva.

poem de Toader Ungureanu..
..
Cândva/ 
Când primăverile-mi legănau/copilăria/m-am culcat lângă tâmpla ta/
 Visai atât de frumos/
Am îndrăznit/să-ţi privesc buzele/
să-ţi ating trupul/simţindu-i zbuciumul lăuntric/mângâind părul mătăsos.
..Cât te iubeam atunci!
 Chipul ţi-l vedeam pretutindeni/
în florile câmpului/primăvara/
în albastrul cerului/sau în cântul straniu/al pădurii/de acolo/din munţii mei/
 Chiar şi-n apele limpezi/ce-mi lgănau visele/îţi vedeam chipul/câteodată/
În noapte cătându-ţi pe cer ochii/m-am culcat/lângă visul tău/
spre aţi ocroti amintirile/în zorii/ce urmau să apară.
..(din volumul La colţ de uitare")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu