PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 2 noiembrie 2013

AM SA TE-ASTEPT....


  • ,,Acolo unde gândurile şi visele se contopesc,
    acolo unde cuvintele sălăşluiesc
    şi lumina umple zarea cu frumuseţe
    dăruind sufletelor veşnică tinereţe,
    acolo trebuie sa fie lumea iubirii
    a bunătăţii şi-mplinirii,
    la hotarul dintre bine şi rău
    acolo aş vrea să fie şi sufletul meu .

    Acolo unde seninul este nesfârşit
    şi unde orice vis este împlinit,
    unde florile înmireasmează întinsul
    şi armonia umple cuprinsul,
    iubirea este veşnic stapână
    cu bunătatea merge de mână
    acolo aş vrea să fiu cu tine mereu
    iubirea sufletului meu!'
    •  
    ''Stiu ca existi,asa-i in legea firii.
    Sunt toate scrise.Adesea prin destin.
    Nu-i viata,sa nu dea zalog iubirii...
    Un cant,un vers,o floare,un suspin.

    Te voi gasi pe drumuri din poeme,
    Pe care-ncerc acuma sa le scriu.
    Chiar daca anii au trecut prin vreme,
    Secretul lor,eu inca il mai stiu.

    Din floarea de cires am luat petale,
    Parfum am luat din florile de tei,
    Si le presar in drumul tau in cale,
    Ca tu sa stii pe unde sa o iei.

    Am sa te-astept in capatul de seara,
    C-asa e scris destinul pentru noi,
    Din toamna sa ne facem primavara,
    Cu vise,cu nopti cu luna si cu flori.''


Dor de tine

""Tu să mă ierți că-mi este dor de tine... 
că te tot caut, că te strig, te chem 
c-atunci când nu te am disper, mă tem, 
că nu pot încuia ceea ce simt în mine... 

Și iartă tot ce nu-nțelegi la mine... 
de poți... iartă-mi și clipele chinuitoare 
dar îmi e tare dor... și doare... 
căci nu m-ai învățat să trăiesc fără  de tine.."

''Nimeni nu seamană cu tine, 
Rouă pe frunze, dor de primăvară , paşi pe alei,
De ce e mică lumea uneori şi tu de negăsit,
Caldă lumină, curgând în valuri pe umerii mei.
Iubire, miresme, gol de tăcere, fuioare de vânt,
Într-un colţ de minune stăm ascunşi, aşteptând,
Să treacă uitarea, suspinând într-o barbă de sfânt,
Când pe aripi în zbor, stele cad, lăcrimând.
Imi este dor şi teamă de noaptea care vine,
Va rasări aceeaşi lună şi-aceleaşi umbre vor dansa,
Vreau să visez că cineva, uşor strigându-mă pe mine,
Se va opri-ntre două gânduri, să ne-ntâlnim pe undeva.
Nimeni nu seamănă cu tine, 
Te-ascund în gesturile mele, blestemul meu plăcut,
Există undeva in zări, un capat de nemărginire,
Unde mă ascund de fluturi albi, visând de la-nceput.''
photo untitled-31.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu