PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Niciodată nu-ți vei cunoste limitele sufletului

''Niciodată nu-ți vei cunoste limitele sufletului. Azi iubești nebunește și ești sigur că mai mult de atât nu poți iubi. Depinzi sufletește de omul iubit și consideri că nu vei putea trăi fără el. Apoi se întâmplă să îl pierzi, dintr-un motiv sau altul. Și urmează o perioadă de anestezie a sufletului, în care nu mai vrei să simți nimic. Totodată urmează o perioadă de negare, în care susții că nu vei mai iubi niciodată la fel de mult. Te simți pierdut. Nu mai ai nici-o speranță, pentru că ești agățat de trecut. Dar se întâmplă să întâlnești o altă iubire. Pentru că iubirea apare atunci și acolo unde te aștepți mai puțin. Descoperi că abia acum iubești cu adevărat. Că iubirea după care ai plâns atât de mult și care ți-a răsturnat universul, a fost mai mult o amăgire proprie, o iluzie de care depindeai, pentru că aveai nevoie de dragoste. Și îți vine să râzi la gândul că viața ta a depins cândva de acea iubire...Deodată îți recapeți echilibrul, forța și încrederea. Și iubești. Din nou!''


,,Nu trebuie sa ai un motiv sa intri in viata cuiva...se intampla pur si simplu.....te atrage blandetea sufletului...caldura inimii ....si vorbele ce te alina in clipele grele... cand crezi ca totul s-a naruit si esti acolo jos la pamant fara sa ai puterea sa te ridici.... Ce mult conteaza o vorba buna spusa la momentul potrivit....si o mana ce te ajuta sa te ridici" ...









''Priveste-ma cu bunatate,atunci cand obosesc sa te mai caut...

Tine-ma-n  palme, atunci cand imi e prea teama de caderi...
Inveleste-ma cu vise ,cand in viata mi-e frig... 
Asteapta-ma cu rabdare, atunci cand ratacesc drumul spre tine...
 Imbratiseaza-ma cu drag ,cand apar intr-un tarziu,
 caci poate va veni o zi ,cand vei vrea sa o faci ,dar...
eu nu voi mai fi''.



"Trăiri înmuiate în iubire
Sentimente scăldate în dragoste,
Un strop de fericire picurat pe degete
Balsamul inimii iubite!
Priviri ninse şi cernute
Lacrimi ascunse, dar iubite,
Mii de sclipiri intense
Bătăi de inimi, sentimente!
Degete împletite, picături de rouă
Buze calde şi umede
Dorinţe fierbinţi sub lună nouă
Cuvinte de dor spuse în şoapte!
Mă împletesc cu inima ta
Mă despart de atingerea mea

Mă înconjor de privirea ta.." 

''Port vina mea, de-a fi femeie, iubește-mă de crezi că poți
Din suflet gheara întristării, tu smulge-mi-o de poti
De crezi că merit fericirea, de merit ca să fiu slavita...
Cuprinde-mă te rog de mână,

As vrea sa fiu  iubita!' 









    • "Cand ingerii ne canta iubirea-n ceas de seara
      Cand noaptea cerne stele si luna se-nfioara..
      Eu te cuprind in palme si sunt cu tine... iara...
      Las toata lumea-n urma ...
      Mi te ascund in suflet si ma-nvelesc cu tine
      In vise mi-esti aproape,acolo mi-este bine
      Si sufletu-mi danseaza in soapte de iubire...
      In vise-s fericita si ochii nu mi-s goi ,
      Nici lacrimi nu exista ,doar cer senin si.. noi
      Dar in curand vin zorii din brate mi te fura
      Si n-am sa ii mai cert,
      Doar am s-o rog pe luna
      Sa mi te-aduca aproape sa mi te-aseze-n palme
      Cand stelele vegheaza ,si toata lumea doarme
      Ea stie cel mai bine iubirea dintre noi
      Ea stie ca in vise ,putem sa fim doar doi .”

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu