PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 3 noiembrie 2013

MY ANGEL

"Am învățat că lacrimile te ajută să crești. Că amintirile nu dispar niciodată... Că vorbele aruncate în vânt, dor. Am învățat că cu cât dai mai mult, cu atât primești mai puțin. Că dacă ignori faptele, nimic nu se schimbă. Că golurile din suflet nu tot timpul pot fi...umplute. Că lucrurile mari se observ cu ajutorul celor mici. Că roata se întoarce, dar atunci când deja nu te mai interesează. Că nu încetezi niciodată să înveți. În viețile noastre primim oameni cu care învățăm să trăim. Intră apoi în viețile noastre oameni care nu ne pot aparține. Aceștia sunt oamenii fără de care învățăm să mergem înainte. Uneori însă, dacă suntem norocoși, apar în viețile noastre oameni care ne schimbă total. Aceștia sunt oamenii care ne definesc viețile, care ni le colorează în curcubeul iubirii, respectului, dragostei, prieteniei, dăruirii și sacrificiului necondiționat. Ei sunt oamenii fără de care viețile noastre n-ar mai fi la fel.."

"As vrea sa am puterea unui inger,
Sa duc iubirea-n fiecare om
Si ura sa o-nchid, sa-i pun catuse,
In negura tacerii, pe veci sa o adorm.
As vrea un nor de ploaie sa pot fi,
Sa spal pacatele din oameni,
Sa las doar bunatatea si iubirea,
Sublimul, fericirea, daruirea.
As vrea o pasare sa fiu,
In zborul meu deasupra lumii,
Ravase de dreptate sa impart,
Pecetluite cu adevarate nume...
Dar nu pot fi nimic din toate astea,
Nici inger, nor, sau pasare maiastra
Sunt ca si voi, in lumea asta vie
De ura, de pacate si de nedreptate"..







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu