PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 27 martie 2014

Numai timpul e capabil să înţeleagă cât de importantă este Iubirea în viaţă..!"

"Acum când lumea tinde spre un alt univers, al indiferentei, aş vrea să-mi dai o fărâmă din inima ta, pentru a învinge timiditatea, defectele şi fragilitatea mea. 
.. du-te şi lăsa o urmă acolo unde nu este nici o formă de drum… pentru că numai timpul e capabil să înţeleagă cât de importantă este Iubirea în viaţă..!"






Un comentariu:

  1. Buna ziua! Va felicit pentru acest blog minunat! E minunat! Sunt fericita ca am avut ocazia sa va cunosc chiar si (virtual). va doresc o zi frumoasa si tot ce e mai bun si mai frumos! Cu Rspect Ileana!

    RăspundețiȘtergere