PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 23 martie 2014

TIMP,POEZIE SI BLOGURI FRUMOASE

Incep sa inteleg fuga timpului si nesansa de a nu-mi acorda ragaz pentru trairea clipei..

..i6FLuwBZes6BgDGgkqPLrTZ48avKAAonVObaZ4Ir
клипарт цветы



!..Important in viata este sa simti ca traiesti   fiecare zi ca pe o noua  experienta si nu cu gandul la trecut

la ziua din urma, ci la prezentul care-l traiesti acum,care inseamna maine "


..

Amurg


  
Aveam un gând întro margine de toamnă, fără a fi aproape de mine am adus multe gânduri adunate peste ani mai aproape. Unii spun că viața e un șir lung de suferințe, chinuri și dezamăgiri, eu spun că după toate acestea viața e bucuria dragostei. Alţii spun că viaţa e o alergare spre moarte, eu spun că este o temă a unei lecții pe care n-o terminăm. Amurg e cerul rubiniu când soarele obosit cade în mare... la culcare.

Prietenul cartilor






...


..



                                                                                     










"vino la poarta durerii

şi aşezaţi pe negrele dale
să numărăm paşii timpului
trecînd mereu
fără mine, fără tine



vino la poarta iubirii

unde altădată a ars ..! .
din cenuşa aceea
pasarea Pheonix
nu se va mai ridica niciodată !  



vino la poarta speranţei

ca altadată
când pe apele înegurate
vâsleau, albe lebedele,
spre aceeaşi geană roşie...!"
..

 Pagini de blog: 



.


...

Mai stai...poezie de Dorel Dumitru 

                                            
Mai stai o primavara langa mine,
Chiar daca-i cerul cenusiu , posac
Si sa nu uiti, ca inca mai exista maine
Cand s-or deschide florile de mac.

Stiu ca ti-e dor de flori de liliac
Si de mirosul florilor ce astazi nu mai sunt,
De rosia petala a florilor de mac
Ce se vor legana in adierile de vant.

Chiar daca-i cerul cenusiu, posac
Mai stai cu mine, e inceput de primavara,
Vor inflori iar florile de mac
Si vei uita a iernilor povara.

Si sa nu uiti ca vine iarasi toamna,
S-or scutura iar florile perene,
Sa nu-mi fi trista ,prea iubita doamna,
In primavara florile-s eterne.

autor...Dorel Dumitru
 

 


Captiv...

Captiv in efemerul unei clipe
Precum un fluture inchis in vid,
Un suflet parca vrea sa tipe:
-Azi, toamna-a vietii, te desfid !

Parca-ai venit mult prea devreme
Si-ai asezat pe mine bruma,
Pe cer s-au stins prea multe stele
Si au cazut tacute-n huma.

Si mult prea scurt este al vietii drum,
Nu are cale spre-napoi,
Oricat as vrea de mult, acum,
Nu pot opri al timpului suvoi.

Captiv in efemerul unei clipe
Precum un fluture inchis in vid,
Un suflet care vrea sa tipe:
- Nu am putere, nici vointa, sa mai strig !

autor... Dorel Dumitru


           



Când o să-ţi scriu scrisoare

Atunci, când o să-ţi scriu scrisoare,

Să fie oare prea târziu?
Mi-e frică să îţi spun că doare,
Mă simt ca Moise în pustiu

Aştept un semn sau o chemare

Şi poate reuşesc să scriu
Atunci, când o să-ţi scriu scrisoare,
Să fie oare prea târziu?

Poate că data viitoare,

Când n-o fi cerul cenuşiu,
Când nici eu nu aş putea să ştiu,
Găsesc răspuns la întrebare...

Atunci, când o să-ţi scriu scrisoare...


poezie de Dumitru Râpanu 






                                                                                                                        

Tăcere violetă....poezie de Petre Violetta

   

Tăcere violetă

De s-ar schimba decoru-n simfonii
De şoapte adormite-n taina nopţii,
În noi tot adormite şi pustii
Ne sunt iubirile şi-n calea sorţii

Ni-s rătăciţi toţi paşii şi-obosiţi
Tot aşteptăm o voce să ne-arate
O urmă-a viselor pierdute şi orbiţi
Mai aşteptăm o clipă, de se poate...

Într-o tăcere violetă de-aş putea
Să te-nserez la mine-ntr-un cuvânt,
Nimic n-ar mai răni şi n-ar avea
Puterea să ne frângă-un legământ...

Şi dacă versul nu-mi va fi de leac
Şi rănile vor mai musti prelung
Poemele, eu salbă mi le fac
Cu ele peste moarte să ajung...

De dincolo de cer şi nemurire
Doar ploi de iasomie să ne mire...






Puterea amintirii

Ne vom aduce-aminte de toate pân' la urmă,
O, draga mea... Şi dacă viaţa nu se curmă
Ci stăruieşte încă închisă în morminte,
Atuncea şi acolo ne vom aduce aminte!

Inertă de-ar sta mâna pe veci, şi gura mută,
Ca două negre peşteri ce-arar îşi împrumută
Ecoul fără voie şi cântă în furtună,
A noastre două inimi cânta-vor împreună.

De nu va vrea ce-i nobil în noi şi ce-i lumină
Să-şi amintească, totuşi, aceea ce-a fost tină
Va tremura, căci pururi argila modelată,
Păstrează urma mânei de care-a fost sculptată.

Oricum, până la capăt aminte ne-om aduce,
Şi oricât de departe destinele ne-or duce,
Mereu şi pretutindeni, oricând şi orişiunde,
Când mi-oi suna eu lanţul, al tău îmi va răspunde!

poezie de Dimitrie Anghel

 

 (543x80, 16Kb)
Să mă stingi
de Petre Violeta

calc pe umbra mea
îngropată de ploi;
doar amurgul valurilor loveşte lumina 
din spatele tău,
povară veşnică pe umerii tăi
tu nu ai umbră, 
eu o am şi pe a ta...
ia, tu, tot, iubito!
( aşa m-ai învăţat minte să nu mai cerşesc iubire.)

undeva, departe, întunericul mă ascunde de viaţă
tu mi-ai dat, eu am primit...
tot ce vine de la tine 
este primit cu braţele deschise:
cum aş putea să refuz tăcerea stelelor din ochii tăi?
sau ninsorile de maci însângeraţi?

când ai întins spre mine şoapta dimineţii
nu am văzut decât ploaia îngerilor
ascunsă în spatele viselor...
lacrima nopţii pândea după secundele prizoniere,
nelipsite de la balul mascat al iubirii tale în travesti...

şi aş vrea să mă stingi în umbra ta!

 (543x80, 16Kb)

 

 

  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu