PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 1 octombrie 2014

FLUTURASUL MEU-NOTITE

M-am trezit simţind cum arde, sufletu-mi ce nu adorme ci mă-ndeanmă ca să scriu, pe un ton puţin zurliu, despre tot ce mintea mea, plămădeşte cum vrea ea. 
Un jurnal eu am să-mi fac, scris în rime dar cu trac în care voi povesti despre ce-a fost şi ce-o fi. 
Ura! Ura, la mai mare, mi-am găsit preocupare, minţii să-i dau să muncească , Fluturaşul să-mi hrănească. 
Vreţi să vă descriu niţel, ceea ce consumă el? 
Dimineaţa el îmi cere, emoţii băgate-n miere. Imediat ce le găseşte pe toate el le trăieşte.Vede oamenii ce vin, înţelege-al lor suspin, plânge de a lor durere, apoi atunci cînd se cere, el cu dragoste vibrează şi pe toţi îmbărbătează. 
La amiază cum se ştie, îşi doreşte bucurie şi-o găseşte imediat în alţi Fluturi ce străbat, peisajul din-mprejur Fluturi care n-au cusur. 
Al meu Fluturaş iubit, îi priveşte-aşa uimit, observând diversitatea, bunătatea, nedreptatea şi greşeli care se fac atunci cînd alţi Fluturi tac. 
Iar cînd soarele apune îşi doreşte vorbe bune. Le primeşte ca răsplată pentru-a zilei sale, faptă. Dacă el s-a comportat, aşa cum a fost ceeat, dînd speranţe celor care, simt că ce au sub picioare, e tărâm alunecos sau un loc primejdios... Dacă el lumânărica se aprinde fără frică şi arată că nu-i greu ca să crezi mereu mereu, în Mîntuitorul care cerne Futurii sub soare, atunci seara el primeşte, tot ceea ce îşi doreşte. 
Cu drag, tuturor o zi în care să vă hrăniţi Fluturaşii cu tot ceea ce vă cer.


SURSA-NETLOG-BLOGURI  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu