PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 1 octombrie 2014

PIELEA DE SARPE-

Am dezbrăcat pielea de șarpe-
Și pielea asta nouă-am s-o dezbrac.
Am să renasc din noaptea asta-n altă noapte
Și am să-mi amintesc mereu cu drag
De toate nopțile și toate pieile pe care le-am purtat-
Am să adorm, o să visez din nou că mă trezesc,
O dată și încă o dată și de fiecare dată am să-ți amintesc
De sub o piele nouă, de sub o lună nouă
De toate pieile pe care le-am purtat doar fiindcă... te-am iubit.
În pielea asta nouă... nu te mai iubesc.
Am dezbrăcat pielea de șarpe-
Lumini umbrit-am și umbre-am luminat-
Am obosit de-atâta noapte,
De atâtea răni cicatrizate pe toate pieile pe care le-am schimbat-
Am obosit să-ți car veninul și-am obosit să uit că te-am uitat.
Am obosit de-atâta căutare a ceea ce nu-i de găsit acolo unde-am căutat...
Am dezbrăcat pielea de șarpe, mi-am amintit că știu să zbor-
Mi-am amintit că universul se extinde
cu încă-o galaxie atunci când am să mor!
Samael

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu