PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 31 decembrie 2015

ANUL NOU 2016



AHOO,AHOO SOSESC ACUM
Va urez un an mai bun
 și cu dragoste creștină să primiți în dar lumină,
 zurgălăi de flori de gheață să va bucure de viață, 
mult noroc s-aveti în toate, La Mulți Ani cu sănătate
!


Abia spui azi....şi azi e....mâine!


 


Şi trece viaţa ca un fum....
Sau ca parfumul unei flori...
Căci astăzi suntem....mâine-am fost....
Şi alţii fi-vor după noi!


Ne mai despart doar ore
De anul care va veni
Eu va doresc sa aveti parte
De impliniri si bucurii
Si in aceste ore,cite-au mai ramas
Din anul care se sfirseste
Va doresc tuturor
Sa va fie desprinse din poveste 
Pentru anul care vine
Sa aveti casele pline
De belsug si de lumina
Casa sa va fie casa
Masa sa va fie masa
Oamenii dragi linga voi
Fara griji ,fara nevoi
Sanatate ,spor in toate
La multi ani cu sanatae
Si acum va las cu bine
Iara anul care vine
Sa-l primiti cum se cuvine
La multi ani si numa bine !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu