PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

luni, 21 decembrie 2015

BUN VENIT IN CASA MEA VIRTUALA.....CU POEZIE....


 Bun venit in "casa" mea virtuala.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti

Eu te primesc ca de fiecare dată , în paginile sufletului meu ... depinde numai ce anume te aduce aici ... curiozitatea specific umană, sau frumuseţea ta sufletească ?!.. M-aş bucura să fie nobleţea caracterului tău 

Nu exista nici dragoste si nici prietenie, acolo unde nu exista sinceritate si respect.....
  .
 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Fericirea este ca un fluture...daca alergam dupa el, ne scapa printre degete...daca asteptam insa in liniste, ar putea sa se aseze pe umarul nostru....
*********************************************************************
"În orice trandafir e o poveste,
Despre- o-mplinire sau un vis
Şi fiecare floare îţi vorbeşte,
Dacă o-ntrebi, de un suspin sau dor nestins.

Sunt trandafiri ce îţi aştern în cale,
Povestea unei împliniri
Şi care-ascund suav între petale,
Parfumul unei mari iubiri.

Ori,trandafiri, pe care-un suflet şi-a dorit.
De la o mâna dragă, să-i primească,
Dar visul lui, nicicând nu s-a-mplinit,
El, a rămas pierdut, spre zarea albastră.

Sau trandafiri, care nicicând,
N-au fost de nimeni dăruiţi,
Dar pe alei veghează blând,
La şoapte dulci de-ndragostiti.

Şi trandafiri de mult uscaţi,
Ce dintre file sau coperţi,
Ne amintesc din ani de mult uitaţi,
Poveşti cântate de poeţi.

Dar, chiar dacă mai plâng în glastră,
Să nu uităm, la fiecare,
Măcar o dată-n viaţă noastră,
Un trandafir, ne-a pus în suflet soare."
******************************************************************8

Tie..


…într-o zi inima mea mi-a şoptit “spune-I ceva…”

i-am spus atunci că serile lungi – sunt frumoase!

dacă din suflet alungi tristeţi, nebuloase…

i-am zis că nopţile au lumină – creştină

…nu puţină!

Visele ne-mpletesc gândurile,

vânturile pot să bată, să le alunge,

să le întoarcă…

îi spun în fiece clipă

şi între clipiri ce fel de bucurie îmi este…

şi peste, peste fire, ce necesară o să-mi fie

mereu!
************************************************************************
**************************************************************************
DE VOI PUTEA...


De voi putea alaturea sa-ti fiu

Atunci cand altii la o parte se vor da,

Cand greu fiindu-ti ,eu sa stiu

S-aduc un strop de soare-n viata ta,

Si de voi stii pe-obraz ,un zambet sa-ti sadesc

Cand trist-o lacrima va sta sa cada-

Si sa apuc sa o opresc,

Mai inainte-n colt de ochi ea sa se vada

Abia atunci in suflet multumit as fi

Stiind ca am putut sa las in urma,

Un zambet si un pic de fericire intr-o zi

Acolo unde altii au starnit furtuna…

Si-atunci ma voi ruga mereu

Nicicand in viata ta sa nu se-ntoarca

Nimic din tot ce-i trist si tot ce-i rau

Doar zambet si lumina sa iti fie viata-ntreaga…
***************************************************************8
În trecerea grabita prin lume, catre veci,
Fa-ti timp, macar o clipa, sa vezi pe unde treci!
Fa-ti timp sa vezi durerea si lacrima arzând,
Fa-ti timp sa poti cu mila sa te alini oricând!
Fa-ti timp sa vezi padurea, s-asculti lânga izvor,
Fa-ti timp s-asculti ce spune o floare, un cocor!
Fa-ti timp pentru-adevaruri si adâncimi de vis,
Fa-ti timp pentru prieteni cu sufletul deschis!
Fa-ti timp, pe-un munte seara, stând singur, sa te rogi,
Fa-ti timp, frumoase amintiri, de unul sa invoci!
Fa-ti timp sa stai cu mama, cu tatal tau – batrâni,
Fa-ti timp de-o vorba buna, de-o coaja pentru câini
În trecerea grabita prin lume catre veci,
Fa-ti timp, macar o clipa, sa vezi pe unde treci!
Fa-ti timp sa fii aproape de cei iubiti, voios,
Fa-ti timp sa fii si-al casei si-n slujba lui Hristos!
Fa-ti timp sa gusti frumosul din tot ce e curat,
Fa-ti timp, ca esti de multe mistere-nconjurat!
Fa-ti timp cu orice taina sau adevar sa stai,
Fa-ti timp, caci toate-acestea au inima, au grai!
Fa-ti timp s-asculti la toate, din toate sa înveti,
Fa-ti timp sa dai vietii adevaratul pret!
Fa-ti timp acum, sa stii, zadarnic ai sa plângi –
Comoara risipita a vietii n-o mai strângi!

***********************************************************************
"Destinul si-l face omul cu mana lui... Orice om isi doreste sa daruiasca cuiva totul... dragoste, credinta, fidelitate. Ce îi face pe oameni sa se ascunda în tacere? De ce fug, de ce se ascund de iubire? Uneori nelinistile singuratatii te pot impinge spre greseli pe care daca ar fi existat comunicare, nu le-ai fi facut... Daca nu esti destul de puternic te vei prabusi in tine insuti, ucis de refuzul celor din jurul tau...care uneori...prea preocupati de propria lor persoana, te arunca la marginea prapastiei si daca se intampla sa cazi, nimeni nu-si va mai aminti de tine. Fiecare om isi traieste drama singur... important este ca din dragoste sa pastrezi focul si sa ingropi cenusa.''
***************************************************************
Am zarit lumina

"Am zarit lumina pe pamant
Si m-am nascut si eu
Sa vad ce mai faceti
Sanatosi? Voinici?
Cum o mai duceti cu fericirea?
Multumesc, nu-mi raspundeti.
Nu am timp de raspunsuri,
Abia daca am timp sa pun intrebari
Dar imi place aici.
E cald, e frumos,
Si atata lumina incat
Creste iarba.
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul…
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara."

MARIN SORESCU
 
********************************************
Sunt bucurii care-ntristeaza,
Sunt întristari ce fericesc,
Sunt zile fara de lumina
Si nopti adânci ce stralucesc.

Sunt adevaruri ce doboara
Si sunt minciuni care ridica,
Sunt împarati, atotputernici
Ce însa tremura de frica.

Sunt vieti ce-au stralucit în viata,
Dar când s-au stins parca n-au fost,
Palate care nu pot tine
Cât o cocioaba adapost.

Sunt oameni albi pe dinafara,
Dar negri în adâncul lor
Si negri în afara, negri,
Da-n ei de-un alb stralucitor.

Sunt dulciuri ce-amarasc ca fierea,
Dar si amaruri ce-ndulcesc
Sunt nedreptati care îndreapta,
Dreptati care nedreptatesc.

Sunt multe contradictii, multe:
Sunt uri adânci ce nasc iubiri,
Sunt suferinti ce-aduc lumina
Si fericiri nefericiri!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu