PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

luni, 26 septembrie 2016

CU TOAMNA....


E toamnă, doamnă!

Ion Apostu - 01.09.2014

Toamnă hoaţă de iubire
Şi de verdele din frunze,
Ne-aduci doruri în simţire
Ne săruţi cu-a tale buze,
Cucuruze!

Ne-aduci soarele mai tandru
Pădurile-ngălbeneşti,
Pricepută, eşti garantu'
Sentimentelor lumeşti,
Nebuneşti!

Pe aleile din parcuri
Pui covoare stacojii,
Peste timpuri, peste veacuri
Te ascunzi şi iarăşi vii,
Nostalgii!

Ne spoieşti cu-al tău pastel
Ne pictezi viaţa în ocru,
Nesfârşit al tău penel,
Tu eşti cum ţi-a fost sorocu'
Eşti un lotru!

Ne îmbrăţişezi cu dor
Şi ne dai, zâmbind, bineţe,
Torci a viselor fuior
Care-au fost la tinereţe
Iubăreţe!

Nucile iar se ghioaşe
Merele s-au înroşit,
Naşti amoruri fără moaşe
Plec cu mintea la iubit,
Îndrăgostit!

Strugurii au ruginit
Iară curg în zemuri dulci,
Mă-ndemni iară la râvnit
Unde-am fost iară mă duci,
La năluci!

Prin văzduhuri cârduri zboară
Păsările călătoare,
Iar se urcă şi coboară
Soarele din zare-n zare,
Depărtare!

Dealurile sunt cosite
Fânul adunat în clăi,
Se spun vorbele dospite
Între fete şi flăcăi,
Prin odăi!

Te cântăm frumoasă toamnă
În poeme şi picturi,
Ca pe-o maiestuoasă doamnă
Ce-i tresaltă ai săi nuri,
Calzi şi puri!

Toamna a venit la mine
Peste anii mei târzii,
Mi-aminteşte iar de tine
Eu te chem dar tu nu vii,
Întârzii!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu