PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 1 octombrie 2016

Toamna este o a doua primăvară, când fiecare frunză e o floare. definiţie de Albert Camus

De toamna....
. Toamna este o a doua primăvară, când fiecare frunză e o floare. definiţie de Albert Camus

 
Din pomul verde si frumos Mai cade-o frunză, încă una...Şi se aştern covor pufos - Aşa e toamna-ntotdeauna! Si păsări zi de zi se duc, Si vezi doar una câte una...Precum o frunză-n vârf de nuc - Aşa e toamna-ntotdeauna! Pe drum, pe case si pe flori Frumoase brume-si pun cununa...Se-ascunde soarele in nori - Asa e toamna-ntotdeauna!   anonim

 fRISIPA DE CULOARE

 TOAMNA asta iar sa fie O RISIPA DE CULOARE Si sa iti aduca tie Numai zile roditoare ! TOAMNA cu carcei de vita Nobila pe la urechi Pe ie si pe altita, Amintind de vremuri vechi , Roadele-ti sa-i fie zestre Doar FECIOAREI din poveste Iar la zi de sarbatoare Sa-i faci zilele cu soare ! Autor: Prof.Dr.Constantin MIU,

 


  


Dar Toamna nu prea era mulţumită, şi-ar fi dorit şi altceva – ceva care să o facă şi mai frumoasă şi iubită de   





 de George de Podoleni
 Ce dacă vine toamna, dar câte nu au fost?! Să mă gândesc acum, nu are niciun rost; Îngalbenită frunza, în poale de-o să-ţi cadă, E ca în suflet, azi, iubirea mea să-ţi şadă. În ochii tăi iertarea adesea mi-o găsesc; Mă-ntorc a câta oară să-i văd cum strălucesc… Când  mă petreci cu mâna, în dulcele alint, Atunci tu o să afli că am uitat să mint. Pe buzele-mi secate să-mi aprinzi dorinţa; Iubirii pe altar să îi  jertfim fiinţa. E toamnă, şi iarăşi se usucă toate…, vezi?                                    Cu toamna vreau, iubito, cu ea să mă trădezi!

 


http://iola-detoamna.blogspot.ro/2012/10/toamna_22.html





Păsările răzleţe ale verii vin la fereastra mea şi cântă, apoi îşi iau zborul. Iar frunzele galbene, ale toamnei, care n-au cântece, zboară şi cad acolo, cu un suspin. 
Rabindranath Tagore

 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu