PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 18 decembrie 2016

SORIN CERIN-CLIPA

Sorin Cerin - Clipa

 


 

Sa fim optimisti 


iubirea mea cea mare, iubirea mea cea mare, 

fiindca avem de partea noastra, 
clipa si nu Destinul, 
fiindca avem eternitatea
acestei clipe si nu timpul, 
fiindca ne avem pe noi, 
acum si aici, 
si nicaieri în urma clipei, 
fiindca va ninge cu timp, 
si aceasta urma 
va fi îngropata de stele cazatoare
devenind o amintire
a unei lumi trecute. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu