PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 11 martie 2017

MAMA,DULCE MAMA IN POEZIE-Maria Oprea (Maminineta)

  1. Dacă păstrezi copilăria mereu cu tine, nu vei îmbătrâni niciodată! Tom Stoppard

  1. Obiectele din casa copilăriei se prefac cu timpul, în icoane. – Paul Louis Lampert

Bunica


Mi-e dor de buna mea bătrână
Mi-e dor de prispa casei ei
I-aş face de-ar trăi cunună
De toporaşi şi ghiocei


Mi-e dor de pâinea coaptă-n vatră

De buna mea cu mâini muncite
Mi-e dor de strachina curata
Plină cu murături acrite



Mi-e dor să fiu copil din nou

Să simt mirosul de sarmale
Să fur de sub găini un ou
Şi-apoi smântâna de prin oale



Mă doare această întrebare

Şi nici nu pot s-o pun subtil
M-am săturat să fiu om mare
Bunico, vreau să fiu copil.
Maria Oprea (Maminineta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu