PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 2 iunie 2017

POEZII..



Fotografia postată de Radio 1 Manele.



~ VIAȚA VISATĂ ~

de. Vasile Tudorache



Am plecat într-o toamnă din sat

visând la o viață plină de bani
treceam bucuros frontiera de stat
cu pașaportul în mână și tânăr de ani
.
M-am despărțit tare greu de părinți
și doi copii în brațe țineam
soția plângea cu lacrimi fierbinți
tineri pe atunci! ce mult ne iubeam!
.
Bunica mi-a adus o mână de mere
bunicul, săracul, mă strânse cu foc
și am plecat stăpânit de durere
în țară străină, nu știu când mă-ntorc
.
Și de atunci trecură mulți ani
bunica s-a stins bunicul și el
pentru o viață visată în bani
sunt tot mai străin de casă și țel

Și mi s-a dus din viață un sfert
mi-e părul cărunt, duc lipsă de ani
azi inima-mi bate obosită în piept
pentru o viață visată în bani
.
Îmi plouă-n priviri și-n gând laolaltă
nu am făcut nici bani, nici averi
doar un străin am fost viața toată
s-au dus 17 ani, parcă au fost ieri!...


Rondelul lunii pline

Luna rotundă argintată,
Stăpâna nopţilor cu stele,
Luminează drumul vieţi mele
Prin astă lume-ntunecată...
De mândrul Soare-i este dată,
Lumina ce-o picură-n vâlcele...
Luna rotună argintată,
Stăpâna nopţilor cu stele.
Cu Soarele-n tandem divin,
Luna stă pe cer urcată...
Am aflat de unde vin,
Din Calea Lactee, apropiată,
Luna rotundă argintată.
rondel de  (2 iulie 2015)

Luna

Ma uit pe cer,
Si vad o luna,
Zambesc si sper,
Sa-mi spuna buna,
Ca eu o-ntreb mereu,
Ce faci stralucind,
Pe cerul meu,
Si-n gandul meu stiind,
Ca niciodata nu-mi va vorbi,
Ca doar e luna... nu altcineva...,
Ea doar ochii mi va orbi,
Dar susotind aud ceva,
Ce vei auzi si tu candva,
Cauta-mi Soarele,
Ca mi-e greu intre Stele...
Si de-o vezi pe jumatate,
E doar faptul ca,
O doare chiar de toate,
Si-ar vrea pe veci... el sa se-ntoarca...

O noapte de poveste

Luna, mireasă e pe cer,
Un greier este giuvaer,
În lanţ de stele vise poartă...
Lună, cât eşti de minunată!
În noaptea asta-ntunecată
Umbre ascunse se arată...
Luna se-nalţă lin pe cer,
În ape pline de mister...
Când floarea nopţii se deschide,
Pământu-n umbre îl cuprinde
Şi-n murmure şi şoapte calde
Harpa le duce mai departe.
Doar luna luminează calea,
A ei e taina... şi cărarea...
Ea ea stăpână, ea-i lumină
Şi suferinţa ne-o alină.

Imagine similară


Sunset By Anton Pieck

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu